Citrasupply's Weblog

Inspirasi & Ekspressi Untuk Semua Golongan Di Malaysia

Cara menikmati faraj wanita

Apabila perkara utama tentang seks, rasa gairah dan berahi sudah bangkit.
Cairan faraj sudah sudah cukup ada untuk batang zakar dimasukkan.

Gunakan jari sapukan cecair faraj kepada dua-dua belah bibir faraj. Ini
untuk memastikan batang zakar mudah melepasi bibir faraj. Bibir faraj yang
kering mudah melecet apabila gerakan masuk dan keluar zakar dilakukan.
Letakkan kepala zakar dibibir faraj dan gunakan jari untuk membuka ruang
antara bibir agar mudah kepala zakar masuk. Setelah itu tekan
perlahan-lahan.

Sewaktu menekan, pandangan mata antara pasangan janganlah dilepaskan. Lelaki perlu bertanya sama ada kemasukkan zakar ada menimbulkan kesakitan. Tekan perlahan-lahan. Ini membolehkan faraj menyesuaikan dengan ukur lilit batang zakar.

Apabila batang dirasakan sudah masuk setengah. Lelaki perlu berhenti
seketika dan bertanya sama ada ada sebarang ketidak selesaan. Pada masa ini
mintalah izin untuk terus tekan ke dalam penuh batang zakar. Lakukan btusukan masuk umpama perempuan itu masih dara. Setiap masa, setiap kali bersama lakukan hubungan seks umpama wanita masih dara.

Untuk tekanan batang zakar ke dasar faraj perempuan, tekanan ke pintu rahim wanita. Cium dan cumbulah bersama sepuas-puasnya dan kemudian pandanglah mata masing-masing tekan batang zakar sedalamnya. Perempuan perlulah sambut dengan angkatkan sedikit pinggul agar ia boleh sama dirasa kesedapannya. Kekalkan hubungan mata sepanjang hubungan seks sehinggalah mencapai klimak.

Mulakan dayungan apabila bersedia. Adakala, terutama wanita yang sudah lama tidak main, akan klimak dan puas akibat berahi yang lama dan rasa sedap batang masuk dalam pantat. Lelaki perlu tunggu sehingga klimak reda. Dayung perlahan-lahan pada awalnya dan lajukan dayungan mengikut naluri dan nikmat.

Pelbagai tempo tusukan masuk dan keluar batang zakar. Sebagai contoh sepuluh kali secara tempo laju dan lima kali tempo perlahan. atau tusukan masuk dan keluar zakar dalam pantat secara tempo lima kali laju dan sepuluh kali perlahan. Boleh juga keluar masuk batang zakar dalam pantat lima kali laju dan lima kali perlahan. Pelbagaikan.

Cara yang paling nikmat adalah dengan menekan ke dalam batang zakar dalamfaraj secara laju dan kemudian menarik keluar batang zakar daripada ruang farah secara perlahan. Lakukan sebanyak sepuluh kali.

Nikmat yang paling nikmat adalah apabila nikmat faraj dinikmati semasa
klimak atau orgasm bersama. Oleh kerana klimak wanita adalah sukar dijangka, sediakan mata ukuran yang akan dinyatakan oleh wanita yang sedap kesedapan.

Mata satu adalah nilai sedap seks baru bermula dayungan. Apabila nikmat semakin bertambah, wanita perlu nyatakan nilaian bertambah ke pada dua, kemudian nikmat seks semakin bertambah nilaian semakin meningkat. Yang paling tinggi adalah sepuluh iaitu perempuan klimak atau orgasm.

Lelaki apabila nilaian mencapai lapan atau sembilan apabila wanita yang
sedang menikmati nikmat batang masuk ke dalam pantat maka kawal air mani dan bersedia untuk pancutkan air mani apabila wanita klimak. Nikmat faraj akan lebih terasa apabila orgasm bersama.

274 comments on “Cara menikmati faraj wanita

  1. pakcikli00
    Julai 20, 2009

    suami perlulah mengetahui setiap bahagian anggota zakar serta fungsinya seperti batu zakar, bumi zakar dan bayak lagi supaya zakar dapat memainkan peranan sepenuhnya tanpa campur tangan untuk menikmati faraj wanita.Bersetubuh adalah bersatu atau senyawa bukan beradu yang boleh memunahkan kemaluan lelaki dan wanita. dan………………..

    • Joehady
      Februari 5, 2013

      Apabila saya baca petikan di atas, memang sama apa yang saya lakukan selama ini. Satu lagi, apabila pasangan kita (isteri) keluar mani, jangan berhenti hayunannya. Terus saja, dia akan berasa nikmat dan bertambah gatal farajnya; dan mengatakan eh…gatal…hayun terus bang….melekat…sedap…dan isteri akan cepat keluar mani keduanya. Jangan berhenti. Pasti seterusnya keluar yang ketiga kali. Bila isteri mula keluar, kita pun pancutkan mani kita serentak, dan isteri akan rasa kehangatan air mani kita.

  2. Hani
    September 4, 2009

    Suami pun perlu expert tau. Tapi paling bestlah kalau isteri di atas,cun-cun pada clitoris.Rasalah keenakkanmya. cubalah…bergegar rasa si isteri kalau dah orgasm.

    • perkasa
      Mei 7, 2010

      Ye ke hani..i pun nak cubalah malam ni

    • Joehady
      Februari 5, 2013

      Memang baik isteri di atas. Kita sambil menghayun, sebelah payu dara dijilat, hisap dan sebelah tangan meraba payudara dengan lembut. Isteri tentu cepat nikmat dan klimat. Apabila, isteri kata rehat bang, penat dan pasti isteri minta rendam zakat, dan jangan cabut selagi zakar belum kendur. Bagi saya memang sukar nak kendur kerana pantang nampak payudara. Tetap keras terus zakar. Tambahan pula kalau farajnya sentiasa mengemut.

  3. brohans
    November 9, 2009

    .isteri juga perlu tau bagaimanakah nak menyeimbangkan nikmat bersama dalam keadaan situasi bila suami letih tapi ada keinginan sex. isteri kena up kan pucuk tu supaya teransang suami boleh melayan dapat isteri dengan efektif agar tak syok sendiri dan isteri tekantoi

    • Joehady
      Februari 5, 2013

      Kebiasaannya, isteri memang tahu melayan suami semasa nak melakukan sex.

  4. maria
    November 19, 2009

    susah gak bile leleki dapat isteri yg lbh ghairah dr suami.ha pandai-pandailah cari teknik agar isteri lebih puas dr suami…ape caranye….

    • amer
      November 13, 2010

      yang 2 nk lyn cmne erk?????

    • megat
      Mei 2, 2012

      dah cuba mcm cara tak jadi jugak la…plzz…

  5. azhar
    Disember 26, 2009

    tak perlu pakai tangan atau objek lain utk puaskan isteri, selalu bersenam @ riadah, jaga kesihatan, pastikan keperluan isteri n anak2 cukup dr segi rohani n material. teknik berjimak mmg banyak tp cara terbaik ialah keselesaan stiap pasangan lebih penting

    • Joehady
      Februari 5, 2013

      Biasanya, tahan lama adalah dari kebersihan buah pinggang. Kalau buah pinggang bersih & sihat,zakar mudah melenting dan taham lama.

      Kalau isteri sudah keluar dua kali, kita angkat badan kita dengan merangka, kedua-dua tangan dilulurkan sebagai support, dan biarkan hanya punggung kita berdekap dengan faraj, zakar terus menghayun.

  6. sain
    April 8, 2010

    jilat best jugak

    • iela
      September 7, 2011

      tp x semua laki pndai jilat..

      • man
        Ogos 24, 2012

        aku mmg suka jilat.1 game kdg2 3x jilat…

      • jamal
        November 29, 2012

        Bab jilat memang bes…kadang2 isteri sampai keluar air pekat.Isteri kena la kangkang luas2 klw nak sedap.

  7. JEBAT
    Jun 30, 2010

    JILAT BIJI TU..BARU TERANGKAT

    • ap
      Oktober 28, 2010

      ya.. main bijik kelentit lagi best.. orang pompuan mesti negeliat punya..

      • ieja
        Ogos 9, 2011

        sedap 2 klu jilat bijik.. sentuh pon dah terangkat2 bontot..

    • Joehady
      Februari 5, 2013

      Ya, mula2 jilat seluruh bibir faraj, dan jilat kelentit (yand diatas), memang isteri cepat klimat dan meherang serta mengelisar. Jilat sampai air maninya menyembur, tentu isteri akan kata, cepat masukkan zakar bang…saya dah tak tahan….gatal….Biasanya masukkan zakar ke dalam faraj selepas dijilat lebih sedap, dan isteri cepat keluar. Selalunya, isteri kata dia keluar, jangan berhenti hayun. Semasa isteri keluar kita masih hayun, percayalah, farajnya melehat, sempit dan isteri akan minta teruskan hayunan dan dia merasa farajnya amat gatal sekali, dan isteri keluar mani kedua kalinya…

  8. coniey
    Julai 1, 2010

    oh tidakkkk!!!
    this is my 1st time baca artikel mcm niee
    pertama kali terdedah dgn terperinci pasal menda ni..
    x sopan nya.. x senonoh.. geli n pelik gler..
    mcm ni ka yg kna buat ble kawen??
    mcm x caya..
    rasa mcm nk pengsan..

    • WUG
      Oktober 30, 2010

      klu u nak test dgn i pun boleh…i mmg pakar jilat pantat…confirm u akan kepuasan…i x suka main suka jilat & servis pantat je…

      • noor aimi ruzanna
        Disember 6, 2012

        Mmg sukar nk cari lelaki pandai servis nie,tp klu skali dpt xleh lupa smpai mati u.

    • nak yang sedap
      Februari 7, 2011

      bagus juga dapat tambah pengalaman ya…

    • Mohd Faizal
      Mac 5, 2011

      eleh nak pengsan konon..ntah2..dia yang lebih hahahhaah

    • sulaiman
      Oktober 30, 2012

      cuba la dulu..baru tau

    • Joehady
      Februari 5, 2013

      Ini bukan jijik. Tanggungjawab suami memuaskan isteri. Kita boleh jilat kemalian isteri, tapi jangan ditelan air maninya. Kita mesti sediakan tuala basah, lepas jilat, kita palit mulut kita, lidah dan ludah kepada tuala itu. Lepas itu, masukkan zakar kedalam farajnya…

  9. didie80
    Ogos 18, 2010

    kalau ibu-ibu nak tahu pada mulanya saya akan sapu dan gesel dengan awang saya pada kaki dan pahanya yang putih mulus supaya keluar airnya dan kemudian dan kemudian saya cium seluruh muka,badan dan celah celah teteknya barulah saya masukkan awang saya ke dalam farajnya.aduh terasa nikmatnya……….! awas pada belum kahwin

    • Joehady
      Februari 5, 2013

      Bagi saya, kalau yang belum kahwin tu nak cuba, saya rela melayannya, tapi jangan pula salahkan saya…kes rogol..hahahaaaaa…

  10. ruby abd latif
    November 1, 2010

    orang llaki cakap jer… sekali masokpn dh trpancut… wt pe … harap je btg besar.. x guna langsung….llaki mmg gitu punyer…

    • lisya
      Januari 25, 2011

      btl ruby…setakat besar tp main x lama sgt x puas

      • nasrul
        Disember 13, 2012

        Teknik jilat nk kne btol.. faraj kene basuh ngan sabun cuci2.. lepas tu sapu wangian faraj.. bg lelaki tk tahan lame ..belajar

      • kayu
        Mei 25, 2013

        mai la cube,ntah2 kene btg meraung

    • nak yang sedap
      Februari 7, 2011

      amboi amboi ruby, tak semua lelaki cam tu.. ada yg hebat, sampai isteri lembik merangkak ge bilik air..

    • man
      September 27, 2011

      belum cuba, lum tahu, kena jilat, terkulat2…..

      • man manm
        Mac 26, 2012

        ya btl 2 main nak kena pandai wt posisi law nanti isteri x puas…

    • lonely
      September 20, 2012

      i dh 2 tahun tak puas dgn husband..frust gilaa tapi masih bersabar sampai kini..

      • notty
        Oktober 24, 2012

        cuba cara lain atau mintak tunjuk ajar org yg lebih arif…

      • amirul
        April 6, 2013

        U xpnh puas ea..cian nye.mai sini i puas kan berapa round u nk?

    • sulaiman
      Oktober 30, 2012

      kna la oral dulu…

    • mari
      November 4, 2012

      Yer ke,.. meh try ngan saya,… mesti mau lg,..

    • Joehady
      Februari 5, 2013

      Ada petuanya untuk lelaki lambat terpancut…..Biasanya kepala zakar mudah geli..itu yg cepat pancut tu…..Saya ada petua…

      • rain
        April 26, 2013

        Ape petua to bro

  11. ruby abd latif
    November 1, 2010

    satu lagi ..llaki nie.. baru gesel-gesel kat seluar je sikitpn dh trpanvut.. x yah ler cite bnyak…satu lagi.. klu dh kuar tu bukan boleh keras lagi.. lembikkkk.. mcm batang keladi tuaaa…. miang dh x de..

    • vattoloccos_77
      Mac 21, 2012

      ruginyer kalau ko dapat yang camtu…tu pentingnya jaga makan minum dan senaman….barulah boleh bertahan lama….wife pon boleh game yang maximum banyak kali dalam satu masa….pon awang masih keras kematu lagi….

    • amirul
      April 6, 2013

      Owh batang keladi ea…hah mai la jpa i nk tw sape yg lmbik batang ke u…

      • azie
        Jun 4, 2013

        Law da btahun bkawin tpi x puas, cm mne la.

  12. wan
    November 10, 2010

    erm..tak sume laki camtu..ramai lg laki yg hebat..pengalaman sy..prnah 2kali klimaks tapi masih bole on lg..tapi tak dapat la slalu..biasanya jadi camtu kalu masa yg betul2 sesuai..dlm keadaan tenang..

  13. wan
    November 10, 2010

    bab batang besar ni pompuan pon suka..nak wat camne..walaupun bukan ukuran hebat d ranjang..takyah tipu la ruby..u pon suka batang besar kan..

  14. abang jailani
    November 22, 2010

    betul. saya sebelum main dengan perempuan saya akan jilat dan main dengan lidah baru perempuan tu akan betul terasa satu kepuasan yang ta ada tolok bandingnya.

    • zeilaa
      November 4, 2012

      Betul tu..org yg xde pengalaman kena jilat/menjilat ni yg xtau gumna rsa nikmatnya kena jilat…perggghhhh, layan bebe… Aku sukaaaa sgt dijilat..hihiii

      • zamarul
        Jun 11, 2013

        nikmat sgt ke zeilaa, i baca nie baru tau

      • hanie
        Julai 10, 2013

        yeke,sy bru nk bljar di jilat.x thu blh ke x

    • Joehady
      Februari 5, 2013

      Betul..saya setuju..jilat….

  15. Black panther
    Disember 12, 2010

    Ceh


    Sent on a phone using T9space.com

  16. Ayie
    Januari 17, 2011

    Ala ruby,jom kita maen..msti awk syok la

  17. abang poligami
    Januari 18, 2011

    ada isteri2 halal…taulah ilmu senggama.

    • Joehady
      Februari 5, 2013

      Isteri ni, senang runding…kalau sex dia ok jeee…..

  18. Jual Apartemen
    Januari 20, 2011

    Mantap nih.

  19. ann
    Februari 10, 2011

    bsar mst bst,tp klw llaki y bdn bsar bese dye pnye saiz kcik dn pndek?btl ke?

  20. Btg besar
    Mac 22, 2011

    wahh2..best cter smuanya..

  21. Btg besar
    Mac 22, 2011

    kalo nak try ngan aq bulih..6′ panjg..apamacam?

    • noor aimi ruzanna
      Disember 6, 2012

      Standard lelaki melayu Asia la 2..6’inc
      Kureng pun1/2jam bru puas.

    • Nadia
      Mac 5, 2013

      Kfren sy di k0l0ny buriksempit

  22. chubby
    Mei 20, 2011

    Laki sy suke tetek sy sbb besar 38C.. Kalo main sy suke die gigit puting tetek.. Sedap.. Btg die pun sedap.. Sy suke posisi atas.. And main kat sofa..best sgt..ataupun main dari blakang..ppun kena mniarap..g satu cer letak bntal bawah pggung pasti main ppuan kepit kaki..sedap…baru pagi tadi main.. 2 jam

    • H.Ishak
      Mei 20, 2011

      Hmm of coz u chubby … tetek besar and laki u kurus pastu batang besar. Mmg u puas dan laki u pun puas aksi u .. Hopefully laki u punya performance kekal sampai meningkat usia … Jaga betul2 k. i jeles lak coz u tak sama ngan laki i .

    • iskandar
      Julai 24, 2013

      mai la try dgn sy.lama xdpt burit.

  23. chubby
    Mei 20, 2011

    Laki I x kurus la… Dia slalu g gym.. Die tggi.. Badan die mmng sedap..bidang and ade muschlle.. Mmng kami enjoy kalo main.. Sedap sampai I x dpt kawal volum I…lagi stu laki I suke buat I pancut…I boleh pancut..

    • Tajudin
      Jun 22, 2011

      Batang besar ya Mmg isteri i puas dan i pun puas beraksi.. Hopefully isteri i punya performance kekal, cara yg sedap dan nikmat ada lah cara isteri i menonggeng.. memang besstt sebab batang i yg 6 inci masuk habis.. nikmat…

      • ammar
        Julai 7, 2011

        tipu arr

  24. laki brahi
    Julai 9, 2011

    spe nk men ngn sy….ni email sy…just send email je…sy lyn pnye……..

  25. bella
    Julai 14, 2011

    wah..baca je dah terasa gegaran kat cipap ni..mlm tadi dah main..tak sabar rasanya nak balik main lagi…paling sedap kalau biji kelentit tu dijilat sambil jari masuk dijolok kedalam…nikmatnya..

    • H.Ishak
      Julai 14, 2011

      Batang besar ya Mmg gf i puas dan i pun puas beraksi.. Hopefully gf i punya performance kekal, cara yg sedap dan nikmat ada lah cara gf i menonggeng.. memang besstt sebab batang i yg 6 inci masuk habis.. nikmat…

    • awekcun
      November 25, 2011

      waa…bestnye,,mlm nk men jgk r..skali bce da trse sdg ,daa main atas katill..msyuk…..

      • madi
        April 18, 2012

        hai..

      • azmi
        Februari 26, 2013

        Jom main…

      • azmi
        Februari 26, 2013

        Jom main…btg dh keras ni…

    • laki-laki
      Januari 30, 2012

      i pun kalu main memang suka jilat kelentit..best kadang2 lidah tusuk dlm…

    • notty
      Oktober 24, 2012

      i rasa pun cam tu gak….tp yg paling best mmg menongeng …sampai senak dada…eermmm sedap kalu di ingatkan

      • azrul
        November 14, 2012

        nak main ngn awak bole

  26. GymFIT
    Julai 17, 2011

    perhh korang kalo bab main… rata2 yg banyak komen blom kawen kan? saje je..

  27. hamba Allah
    Julai 21, 2011

    salam. sy nk minta tulung pendapat.
    sy br kawen. tp saya dan suami masih tak dpt nk masukkan zakar. tak tahu kenapa saya rasa sakit bila masuk tu. n bdn jd cepat kram bila terkejut..
    bila suami sy nk masukkan zakar,kaki sy pulak kdg2 tak buleh nk buka sgt,sbb perasaan tegang dan nervous. dah cuba nk tenang tah susah sgt. bila nk buat balik zakar suami sy dah lembik dan faraj saya pulak dah kering..adoi mcm mana ni??
    tolong jawab kpd yg mahu tolong, tamau ngarut2 k plis.

    • awekcun
      Disember 7, 2011

      cbe cek pde doktor..takowt …

    • vattoloccos_77
      Mac 21, 2012

      dua2 suami & isteri kena buka minda…buang perasaan takut…tenang & tarik nafas dalam2….kena fikirkan yang indah2…sedap2 jer….foreplay kena lama sikit….dua2 mesti ade respon…jangan sebelah pihak jer….bagi perasaan ghairah tu betul2 memuncak….biasa masa ni vagina & biji isteri akan basah sangat dan macam membengkak….kalau perlu dijilat bagi betul2 sedia…why not….jangan tergopoh gapah…zakar suami yg tengah keras…geselkan kat biji n area vagina isteri…..lama2 kompom basah mencurah2…..kalau isteri dah betul2 sedia….lubang tu pon dengan sendiri akan mengembang…masuk suku….separuh…..tengok reaksi isteri…….kena sabr banyak2….lama2 mesti dapat kepuasan max….hehehe

  28. cepat pancut
    Ogos 12, 2011

    biasa la pada permulaan mmg camtu..srh si suami masuk secara perlahan2..buat dalam keadaan rileks..lama2 saya berani jamin la..silap2 awk yang tak sabar2 nanti..hehe

  29. nana
    Ogos 26, 2011

    i ni pjj ngan husband….bile sesekali dapat main memang sedap x terhingga…husband selalu buat i klimaks berganda2….itu lah penangan duk berjauhan, bile main nikmat x terhingga….

    • H.Ishak
      September 1, 2011

      Owh .. PJJ jer … kalau cam tu PJJ laa lagi nanti hubby antar air special buat u … isteri kesayangan laa katakan … konform u akan merindui permainan dan senjata dia hehehe

  30. pepekbasah
    September 9, 2011

    Saya suke sgt ape yg diterangkan…nak kongsi sikit..laki sy pandai sgt dlm hal nie.. Mule2 kami akan buat 69..so dua2 akan rase nikmat jilatan tu.. Pastu..die akan jolok gan batang die… Uuu I suke sgt2…batang die besar.. Panjang.. Pancut lambat… I puas sgt2..baru2 nie.. Die fuck dubur I..mule2 tu sakit then pastu I yg mnta.. Fuck cipap and dubur.. Best sgt2.. I puas sgt2.. Sometime I suruh laki I baring I akan rogol die gune cipap and dubur.. Die sgt suke.. hampir setiap mlm die x pernah dah lepak kat luar.. Kami main kat kereta.. taman…paling best.. Dalam air… Woooo.. Best fucker…I.gian sgt.. Mlm nie kami akan main g…

    • H.Ishak
      September 19, 2011

      Ermm ..
      Ganaz sex games u nih … sampai i berfantasi buat oral sex ngan u lak … gemuk ker batang laki u?

    • aali
      November 26, 2011

      mmg sah menipu……….

    • laki-laki
      Januari 30, 2012

      bestlah kalau sama2 kuat main…sama2 puas pulak tu…

    • Aku makan ikan
      Julai 28, 2012

      seks kat dubur haram lah… harap amik perhatian ye ….

    • eyln
      Oktober 10, 2012

      yg ni tipu tahap cipan…

  31. rozi
    September 13, 2011

    masalah saya isteri saya kurang minat buat seks,kadang2 tu rasa nak makan luar jer,sy dah cuba pelbagai cara tapi si dia masih dingin,tolong saya cam ne nak buat lagi.

    • panjang
      Februari 25, 2012

      boleh awak bawa berbincang mukin berpunca dari kite mukin zakar kite besar yang boleh mendatangkan sakit pada lobang faraj .bini kemukinan bini tak berrani cakap atau bini mempunyai masalah kitaran darah kotor yang tak tentu ‘kite laki harus memahami keadaan

    • noor aimi ruzanna
      Disember 6, 2012

      Buat sesuatu yg luar biase cth cerita or tgk gmbr blue bersama dan peluk la serta memulakn sentuhan yg cepat sidia terransang.

  32. lulu
    September 28, 2011

    em btol 2…jilat biji mmg best….smpai terkeluar air..msuk kote sdap sgt2…rase cm nk maen je mlm n..ujan2 n best

    • H.Ishak
      Oktober 6, 2011

      leh romen2 ngan i nanti ek hehe

  33. laky baik punyer
    November 13, 2011

    pancut jew dalam pepek perempuan 2

  34. Salam nikah
    November 14, 2011

    Salam semua..jgn kita lalai dengan nikmat dunia.jgn sesekali melakukan zina yang terkutuk.kalu ada isteri,belajar bagaimana memuaskan isteri dengan betul,bukan membuka aib suami isteri di blog seperti ini.bertaubatla kalian semua dan mohon ampun dari Allah taala.

  35. Salam nikah
    November 14, 2011

    Belajarlah bagaimana menjadi suami atau isteri yang baik dalam semua segi,bukan bicara tentang seks sahaja.itu bukan tujuan utama perkahwinan.tujuan utama adalah membina keluarga yang taat akan perintah allah dan rasulNya.kukuhkan kewangan dan berakhlak dengan akhlak terpuji nescaya hidup kita diberkati dan dpermudahkan.yang teringin sangat tu,berkahwin sebelum kalian terjerumus dalam maksiat yang akan menjauhkan anda dari allah dan akan menjerat diri kalian sendiri.ingatlah,dari allah kita datang dan kepadanya jua kita kembali.

  36. Jimak Halal itu lebih nikmat
    November 19, 2011

    b4 Berjimak jgn lupa mulakan dgn solat hajat 2 rakaat dan doa jimak ‘Allahumma Janibna…(hingga akhir).’ Insyallah Allah akan bg kepuasan.SAlah satu nikmat syurga didunia ini adalah jimak.Yang halal shj tau.. jgn berzina pulak.Zina haram, masuk ikut dubur haram, isap air faraj isteri haram kerana mazi adalah najis. Isap zakar lelaki makruh.jgn sampai terisap mazi.

    • aali
      November 26, 2011

      x apa klau saya jilat isteri punya kan, x haram dari segi islam kan?

      • panjang
        Februari 25, 2012

        gilat angota x salah tapi gilat air mani hukumnya?????

      • aziz
        Julai 13, 2012

        btol si isteri msti lagi sting ble ldah msk dlm dia kn

  37. awekcun
    November 25, 2011

    bestnya main……naknak..

    • razali
      Julai 10, 2012

      nanti abg kasi jilat kat cipap u masa i baring ok

      • noor aimi ruzanna
        Disember 6, 2012

        Sambil jilat istri isap batang bru sodap’sama2 rasa puas.

    • Samson
      Ogos 17, 2012

      lazat crite lu org nii

  38. redah jew
    November 27, 2011

    nikmat mang sangat2 best….bila btang msuk jew stim sangt..

  39. Unknown
    Disember 23, 2011

    Saia minat pasal ZAKAR dan TAHAN LAMA ni, nak besarkan, panjangkan ZAKAR, cara tahan lama dan tentang seks, coz bile saia dah kawen nant tak lah susah nak buat seks, dan yg paling sekali mesti PUASKAN isteri.


    Via MebApp.com

  40. ruby
    Disember 30, 2011

    korang cerita ni korang dah kawen kew??????????????????????

    • megat
      Mei 2, 2012

      tu la pasal…yg cerite ni mcm dah kawin je..ke sja nak merangsang minda..hehehe

  41. Zakaria Muhammad
    Januari 5, 2012

    Sedikit Peringatan:Assalamualaikum,jangan terlalu leka dengan permainan dunia. Zina mahupun mendekatinya adalah haram. Untuk menyelamatkan kita dari terjerumus ke lembah yang hina ini, bernikahlah dengan segera. Dan jangan lupa bahawa kita ada kewajiban yg perlu dilaksanakan kepada Allah Subhanahu Wa taala.

    Kata-kata Mutiara: Dunia Ibarat Penjara Buat Kaum Muslimin tetapi Syurga kepada Orang-orang Kafir. Inshallah, di Akhirat kelak sebaliknya akan berlaku. Dunia akan Binasa tetapi Akhirat kekal selama-lamanya.

  42. Hamba Allah
    Januari 5, 2012

    Betul. Dan Ingat, jangan sekadar bernikah untuk menghalalkan apa yang haram. Tujuan utama mendirikan rumah tangga ialah untuk meningkatkan amal ibadat kita kepada Allah. Di samping, dapat melahirkan zuriat kita. Berdoalah supaya mendapat ank2 soleh yg mana akan mendoakan kita apabila kita berada di liang lahad suatu hari nanti. Wallahu alam.

  43. hamba allah
    Januari 18, 2012

    hmmm,..kepada umat islam, tak perlulah anda bermegah2 dengan kenikamtan dunia yang anda kecapi, semuanya tidak akan kekal dan adalah berdosa sekiranya kita mendedahkan perhubungan yng sepatutnya menjd rahsia suami isteri kepada umum…wassalam..

  44. Warkoper
    Februari 7, 2012

    Sudah Tua, males bacanya……..

    Hehehehehe

  45. lan
    Februari 11, 2012

    sdp ka men gtu? nk gak rsa tpi xda gf la

    • rasman
      November 20, 2012

      main gan i je la.klu x ada gf.

      • jojo
        Mac 1, 2013

        sayang main dgn saya laaaa ni no 0179567705

  46. mat
    Februari 23, 2012

    nk jilat pun kene tau jgak caranya bkn tau jilat ja

  47. mat
    Februari 23, 2012

    pompuan lau jilat ngan jolok jari dlm t lg la sedap

  48. panjang
    Februari 24, 2012

    orang islam tak perlu mengunakan jari atau alat bantu untuk memberi nikmat pada bini , nak naik rumah orang pandai beri salam ,nak masuk pintu emas perlu berdoa supaya dapat anak soleh

  49. panjang
    Februari 25, 2012

    orang yahudi mencul di pentas dunia ini berusaha untuk menhancukan islam dengan wang yang banyak untuk menhasiakan filem porno yang bertentangan dengan islam tapi dalam masa itu pualah dia sebar kan .supAya orang islam dapat tonton dan terpergaroh .contohnya budak sekarang mudah dapat bahan lucah ,maka berlaku maksia dan zina ini lah di katakan zaman moden di cipta oleh orang yahudi

    • lelaki mistri
      Mac 13, 2012

      jgn terlalu memandang hina kpda y beragama yahudi..krna dgn kta2 kmu tu da bwt berdosa…jd pkr sblm berkata..tgk skg agma pa yg paling bnyk buang bayi??setahu sya lum da berita agama yahudi buang bayi..krna tu kmu x layak tuk menilai pa pun agma..krna kta sma ja makhluk ciptaaNYA..

      • hambaNYA
        Ogos 6, 2012

        Salam..Kenapa perlu mempertahankan agama lain jika anda beragama islam.mungkin mereka tidak membuang bayi,tapi di awl kandungan mereka mengugrkanya..kite xtau kan. Dunia akhir zaman.agama lain berusaha mnghncurkn agama kita.Yang penting setiap perbuatan berlandaskan cara seseorang itu kendalikan imannya sendri..sama2 la kita tingkatkn amal ibadat untuk di jadikan bekalan.

      • rasman
        November 20, 2012

        betul betul betul…

  50. panjang
    Februari 25, 2012

    bagi laki yang kurang pawer 2 cuba pertua ini bagun pagi pagi siram burga maksut saya bagun pagi pagi bersertebuhlah dengan bini .sebab zakar kite remdam dalam fajar bini waktu pagi boleh mengubati lemas sawat

  51. zack
    Februari 27, 2012

    aku baru je kawin dgn awek cun,,,ghairah giler perempuan time buat sex…takut aku

    • Samson
      Ogos 17, 2012

      bgus la…tu yg dicari2….

    • noor aimi ruzanna
      Disember 6, 2012

      Mula2 cam2 le lama2 jemu

      • nasrul
        Disember 27, 2012

        Bukan jemu.. berkat berpanjangan

      • nasrul
        Disember 28, 2012

        Sebulan LG aku kwin.. Mcm mane ye rase Nye huhu

  52. nurul
    Mei 12, 2012

    hmmm…org laki mmg suke memantat pompuan…tp bknnye mampu bertahan lame…..ntah ape2…

    • Samson
      Ogos 17, 2012

      mai le try dlu…

      • nak tawu buad ape
        November 14, 2012

        mehh sini ak hayun pantat kmoo..,kite main 9 treat..,amacam..??branie

  53. azmii
    Julai 11, 2012

    semua yang anda komen memang betul…saya sangat2 setuju…

  54. aziz
    Julai 13, 2012

    aku bru khwin tp ble dia tgk btg aq dia xk aq nk wat mcm ne asyik men lancap je mna best ni aduh aku try msk msa dia tdo tp dia ngs plk

  55. no name
    Julai 14, 2012

    masalah i my hubby kuat sex..kadang2 kite make love sampai dua jam..tp masalah i…my miss V cepat kering..tu yg sllu buat my hubby boring…ada cara x untuk buat my miss V kekal berair selama diperlukan.tq

    • Abang Tuah
      Ogos 10, 2012

      amalkan Evening Prime Rose Oil dan banyak minum air masak

    • noor aimi ruzanna
      Disember 6, 2012

      Mean jgn gelojoh pelahan lahan semasa menghayun buat le ciuman @pun usapan jari jemari d faraj conform air ade punye.

  56. Aku makan ikan
    Julai 28, 2012

    kote aku 4 inci jer , camne nk wat henjut petai ?? boleh ke???

  57. Abang Tuah
    Ogos 10, 2012

    Tenangkan hati dan minda. Jadikan seks itu sebagai ibadah (suami isteri). Baru lah kepuasan akan datang dan isteri akan buat apa sahaja disuruh kerana telah mendapat nikmat batang zakar. Jaga pemakanan. Petua jangan amalkan minum ais. Amalkan InsyaAllah. Urut zakar(bukan melancap) untuk aliran darah yang baik. :Foreplay lama2..sampai basah isteri. Lelaki kalau pandai main 2 kali boleh klimaks. Hisap tetek isteri lama2.. Jangan amalkan biar isteri hisap konek. Itu salah satu faktor lemah tenaga batin. Ada lubang cipap apahal pula nak masuk ikut mulut. Jangan terpengaruh dengan budaya barat. Amalkan sebagaimana yang diajar dalam agama Islam. Tuan2 seks itu adalah indah. Tetapkan masa seperti malam Isnin dan Khamis. Seks iti nikmat… I luv my wife

  58. flomassu
    Ogos 16, 2012

    bf i suke hisap biji i…sedap giler…bf i cpt sgt teransang..i bru je main bulu kaki,btg die dh keras…bf i suke henjut kuat2…agak skt jgk la..tp sedap sgt…klau die tdo,i suke main die pnye btg senyap2…ble dh keras,i naik la ats die,buat sexxx…i klau buat sex,mmg x bole senyap….bf i pon…tp die xdela kuat sgt bising tu..setakat ah..ah…ah..je..pantat i cpt bsh…klau bce cte lucah pn dh bsh2…hr tu i main dgn bf i kt dapur…ats laci kabinet….

    • Man
      November 20, 2012

      bagusnya lau sy dpt awek mcm dia ni

    • kakisek
      Ogos 19, 2013

      Hi..I nak try projek dgn u bolih ke? Just email me.

  59. sckaaa
    September 1, 2012

    hisap tetek jilat pantat nyum2…korek pepek sampai keluar air.jolok pantat sampai koyak.

    • Man
      November 20, 2012

      jolok sampai koyak!tu gila namanya.walau pun kite tgh geram jgn la sampai menyeksa pantat org.

  60. zarel
    September 7, 2012

    lisya men main nk tau lama xlama,tkt xsedar pg k0t hahaha,call me n0w.

    • hairie
      November 7, 2012

      huyoooo dasyat ni eh ceta…..aduyaiiiii

      • mira
        Mac 8, 2013

        I pn suke,klau di jilat….sape2 nk jilat silahkn….

  61. DieyLa
    September 23, 2012

    Blh main nGn sYe x ??? Dh lamA la xdpt bTg.. Main sOrg2 xbez la.. pUaskan sYe bLh ???

    • Abg
      Oktober 13, 2012

      bg la no fon awk. sy pon lama dh x maen.

    • hairie
      November 7, 2012

      amboi…. boleh eh mcm tu eh…..

    • nak tawu buad ape
      November 14, 2012

      ajak laa bapak kmo maen.,takk pon g jual badan uw

    • Man
      November 20, 2012

      blh2 klu nk.sy akan jilat dn gigit biji geletik awk sampai banjir pepek awk.pastu br msk btg i.

    • rain
      April 26, 2013

      Aiii u..blh mntk. No hp

  62. CIKGU
    Oktober 4, 2012

    janganla bbuat maksiat…nikmat seks itu anugerah Allah hanya utk psgan yg tlh nikah shj…kawal nafsu gelora tu pd yg belum mampu…jgn fikirkan seks tu..bhy krn akan mjerumuskan kpd ZINA…NERAKA….

  63. ijai
    Oktober 19, 2012

    klu nk rasa btg i jom kuar gn i ok

  64. ijai
    Oktober 19, 2012

    dieyla jom arrr nk bper round i tak kisah port i dah ada jgn tkt k

    • Ina
      November 9, 2012

      nak…sanggap

      • rain
        Mei 9, 2013

        Jom

  65. Kerusi Meja
    November 19, 2012

    Saya tingall di area seremban… jwanita-wanita yang ingin hiburan sex bley la koll sy k?

  66. Man
    November 20, 2012

    nk main dgn i contat la no ni.100% i akan memuaskan nafsu u.0122204183

  67. fer
    November 27, 2012

    Wooo ! Gila ar korang.

  68. boyxxxx
    November 27, 2012

    main burit budak 10 taun oke tak? lagi sedap kan?? jom… spe nk join, ,,,? baik punyer…

  69. noor aimi ruzanna
    Disember 6, 2012

    Sangap2 le..buncit lak sape nk tanggung ha…kawal sama nafsu 2 jgn jd murahan sgt smpai jual maruah free kt org tah mna asal,penyakit ke!

    • anak mak
      Januari 20, 2013

      sume yg na men nh bodo..thnla nfsu sial

  70. awek gatal..
    Januari 21, 2013

    romen nie mmg syiok n best..sy nie jnis kuat seks..bpe round pun ta ksah..huhuhu..suka jilat btang ,pehhh gila best..tngn nie plak xtaw dok diam law ada batang..kira nak men n boh mlut..isapp..pancut lam mlut tlan..dappp2..emmm..yeahhhhh

    • amirul
      April 6, 2013

      Wow msti best lau main ng u kan

  71. awek gatal..
    Januari 21, 2013

    kote besar best..sdap jew law dlam burit..emm…sangap kote

    • sedap
      Februari 8, 2013

      Nak ke jom make luv

  72. My Maisarah
    Januari 26, 2013

    Wei.. Kite org yg bragama islam ni, mne blh main bnde2 hrm mcm tu klau blom kawin.. Dosa bsar!! Ingt lh pd Allah.. Jngn ingt pd bnde2 yg mnjahanamkn fkiran kau tu!! Sedar la diri kau tu skit!!! kau ade mruah.. [Bgi yg prmpuan] Mruah kau tu MAHAL drpd seguni emas!! Nnti, die plak yg x brtnggungjwb, kluar lh hsil yg kau tk suke tu!!! kau nk ke??!!!!! fikir la!!!

    • amirul
      April 6, 2013

      Tu bagi org yg tw makan je….

  73. My Maisarah
    Januari 26, 2013

    sy kt sni cume nk ingt kn.. sbb, tu slh di sisi Islam.. Tolong lh.. Jgn buat prkare tu.. Klau dh kawin, tkpe lh jgak.. Ni.. Blom kawin dh nk mggatal brbuang tbiat agak nye! Puiikkk!!!

  74. Rosli
    Februari 4, 2013

    sapa pernah ada wife clit dia panjang
    betulker girl macam kuatsex
    sula sedut clit
    siapa ada pengalaman macam mana nak bagi kalh dia

  75. shux252
    Februari 13, 2013

    i pun penah wat semua ni……….clear……yg penting dasar pompuan mesti pandai kemut………

  76. manja
    Februari 19, 2013

    Seks paling enak bila saling berjauhan, ketika lakukan seks paling buat wanita terangsang cara pujian kitika meraba, si suami berkata…sayang besar buah dadanya saya, cantik, bersih, bila dia tengok pepet, dia puji cantiknya sayang jaga..bersih…cara macam tu buat pompuan terangsang sengan kata-kata…bila nak menjilat…minta izin….sayang abag jilat..ye….nice….nak masuk batang pun cakap…..abg……sayang senak le…besar nya batang abag…..main sambil memuji yg leh cepat terangsang tau…..tanya le semua pompuan….mesti sokong manja punya pendapat…abg…..tak tahan……ah…sedap nya……

  77. Nadia
    Mac 5, 2013

    Skit lh

  78. Nadia
    Mac 5, 2013

    Tbik msut meme lh sdap kfren sy di k0l0ny my nick

  79. Nadia
    Mac 5, 2013

    Kfren di k0l0ny buriksempit

  80. Nonok
    Mac 17, 2013

    I pling ske lancap n main seks oral,sdp bangat,

  81. bungamelur
    Mac 25, 2013

    ntah ler……. boring betul. dah dekat setahun nikah, suami langsung tak ada fantasi sex. dan tak minat sex. tapi tanya bile aku nak ngandung. fuhhhhh. aku nikah pun org tua yg urus. mmg sian kat aku tak pnah rasa nikmat dunia. baca jer la keseronokan korang.

  82. husna arbaiyah mustafa
    Mac 27, 2013

    mase isteri tgh subur lag best

  83. husna arbaiyah mustafa
    Mac 27, 2013

    suami i sejam jilat

  84. Suka jilat
    Mac 27, 2013

    Sape nk jilat pantat i? I suka klaw ad org jilat pantat i..

  85. Sape nk jilat biji sarah?

    • angh
      Mac 28, 2013

      Sya nk

    • rosdi
      Mac 30, 2013

      bagi la i jilat

    • PrinceCeks'Sz
      Mac 31, 2013

      Paiee paiee.. sembang power2 dlm nie noh… i belum kawen lg…. tp malu bnyk la pda semua yg kat cnie…. pengalaman seks dari umo 17 tahun lg.. org spm i Suka Push Masuk…spm gak tue… i buat ngn kekasih umo 2 tahun tua dri i… dia dtg tydo umah n tggl ngn i hmpir 2 tahun gak… firsttime buat… i klimaks 7 kali dn dia 16 kali… start kul 1pg smpi 6 pg.. agak2 mcmna tue?? smpai betul2 tertidur sndirinya….(dia).. serius ckp… non stop duel action..dia kalah… so jgn nk debat kmampuan laki… sedangkn hawa wujud mlalui adam.. jgn nk kompromi kemampuan masing2…. hipokritt dgn diri sndri lebih baik dri hipikrit dgn org…… (-_-)

    • lek
      April 23, 2013

      sy mmg suka jilat faraj…..yuk sarah

    • faeez jamil
      Julai 4, 2013

      sarah add fb faeez_jamil@yahoo

    • SyAhIrYu Watanabe
      September 22, 2013

      jom….

    • Asraf
      Julai 20, 2014

      sarah klu nak sy bleh jilatkan 0125974574

  86. suraya syarul
    April 3, 2013

    sy ni dh ank 5 tap byk yg belum d rasa .. bila baca citer u all ni .. rasa kesian pulak kat diri ni

    • sukajilat lama2
      April 7, 2013

      suraya meh kita chat2 nak..email i manresah@yahoo.com

    • sukajilat lama2
      April 7, 2013

      batang i tak panjang sgt dalam 6.8inchi jer.. paling suka perempuan cangkung letak pantat dia kat mulut i..gelek2 sambil pegang kepala i, biar i jilat dan nyoyot biji kelentiti lama2…i like..

    • razman aziz
      April 17, 2013

      Fuhhhhhhhh…cite byk pun tak guna…meh try 0173668671 yezzaaa…

    • sukaTolong
      April 17, 2013

      :) contact sy

      • sukaTolong
        April 17, 2013

        27019BFB BBM id sy..

    • zamarul
      Jun 11, 2013

      apa yg belum rasa antaranya, cube g tau

    • marul
      November 14, 2013
  87. lonely
    April 5, 2013

    da lame x maen..bf i jauh..i syg dye sbb dye pndai lyn ats katil..SANGAP NK BTG

    • kakisek
      Ogos 19, 2013

      Hi…I bolih layan u sampai u puas..
      Email ben1458@gmail.com nanti bagi detail you..

  88. lonely
    April 5, 2013

    ade sape2 bole lyn i

  89. amirul
    April 6, 2013

    Besar xlah besar kecik xlah kecik p lau kena berdecit decit bunyinya cik lisya…hahaha.nk try ke?

  90. hamba allah yg nak berpesan...
    April 7, 2013

    Nikmat dunia nan sementara.rasaya x bagus nak citer hal dalam kelambu di khalayak semacam ni.boleh aib pasangan masing2.dalam kes tertentu dan untuk mengubat rasa x mengapa bagi yg dah kawin.bagi orang islam,kita ada hukum hakam.jangan melampaui batas.

  91. hamba allah yg nak berpesan...
    April 7, 2013

    Ada cara,ada batasnya.nabi dah bgtau,sejahat jahat manusia menceritakan aib pasangan di ruangan semacam ni.hidup ni bukan hanya untuk sek semata mata.bg orang islam,ibadah kpd tuhan mcmana?hendaknya x perlulah kita terikut ikut gaya hidup nasrani dan yahudi.

  92. shira
    April 14, 2013

    i baru kawin…laki i suka bab2 sex ni…kuat sex jugak…dia paling suka jilat pantat i…i pulak jenis byk kuar air lau terangsang ni..

  93. Nonok
    April 20, 2013

    Azmi tggal la nom fon u

  94. leyya
    Mei 5, 2013

    saya nak rasa seks boleh?

    • rain
      Mei 9, 2013

      JoMm leyya bg no fon u

    • sukaTolong
      Mei 9, 2013

      Bole..bg la emel..

    • Asraf
      Julai 24, 2013

      boleh, contect me. 0172250932

    • kakisek
      Ogos 19, 2013

      Hi…I bolih layan u sampai u puas..
      Email ben1458@gmail.com nanti bagi detail you..

    • Asraf
      Julai 20, 2014

      leyya contect i 0125974574

  95. Am
    Mei 14, 2013

    Enth ler.. Layan je kot.. Jilat jgk tp bukan hard core.. Sk style romance lg kot..

  96. lina...KL
    Mei 22, 2013

    I suka bila suami jilat I punya…..kdg2 buat aksi 69!BEST SANGAT!

    • jejakasexyKL
      Jun 1, 2013

      lina..jom scndal…

  97. Aira
    Jun 3, 2013

    Seronok ny.aku stim.

    • faeez jamil
      Julai 4, 2013

      aku pn stim gak

    • Asraf
      Julai 24, 2013

      stim yea? meh sini i nak jilat n ggit2 bijik u alls…

  98. amir
    Jun 3, 2013

    kepada wanita n gadis gersang sms sy 019-3757540

  99. khairie
    Jun 14, 2013

    semuanya dasat2………..

  100. farisya adip
    Jun 30, 2013

    suka bila suami jilat kelentit sambil gigit manja dan fuck puki guna lidah sampai cum…sedap siot…and bila riding atas suami kelentit mengeyam semacam jer….suami pun suka duduk celah kelangkang…

    • ZACK
      Julai 3, 2013

      yeke ..sdp?

  101. abg power
    Julai 2, 2013

    disni sy nk bgi thu sy ade jual prduk bru MAN SERUM untk suami than lma brsame istri sapu dbtg blh than lme lmbt pncut.
    abg2 mhu cbe MAN SERUM hbngi sy 0l77646599

  102. su
    Julai 5, 2013

    I suka suami I gentel kelentit I sambil isap tetek…peh trasa knikmtan..sambil I gntel tetek dia…dengan perlhan gentel biji klntit ..sambil main sup lidah pulak..wat love but d tetek…peh…pastu I urut2 sikit btg zakar..pastu apalgi I naik lea ,mcm main kuda…suami i yg x terkata..apalagi I kemut habis2…aduh x tahan asanya creta hal blue ni…tetasa tegang biji klentit I…arghhh…

  103. Fara
    Julai 7, 2013

    Wah wah wah..dasyatnya citer ngkorg..hha..

    • ayiez
      Ogos 11, 2013

      sape2 nak main col la 0125224425 i akn lyn puas2..try la dlu,

  104. hanie
    Julai 10, 2013

    sy cerita ini kerana byk blajar pgalaman

    • Asraf
      Julai 24, 2013

      Sapa2 yang teringin sex dengan saya text la dengan saya ya, or ada yang tak puas dalam sex, text me.. ne emil saya, dark_acap@yahoo.com

    • aduhai
      Julai 24, 2013

      hmm bagus2

  105. azman
    Julai 28, 2013

    0132012025 suka jilat

  106. Wamira
    Ogos 11, 2013

    Hi sy wanita 27 thun…Sape2 boleh bg sex mcm ni…. horny sgt… lg best klu kne jilat n hisap lme2 sampai cum… pls bg ym.. sy akn contact later.

    • sukaTolong
      Ogos 12, 2013
    • adeq
      Ogos 17, 2013

      Tlg contact saya.. saya blh bg suami saya main dgn awak.. suami saya mix blood, cina+kristian+thai tp dh convert malay, tinggi kurus tp tough btg pjg.suami saya perfect main mmg sedap sgt paling excelent dlm bab jilat menjilat ni. Email saya adeqnana2012@gmail.com

      • izwan
        September 9, 2013

        baik punya isteri…. hang bagi laki hang main dengan orang lain????

    • Cute
      Ogos 18, 2013

      Mmg nikmat sgt klw kne jilat,isap …lg2 klw lme xdpt … my hsben.Dye pndai lyan kcuali klw pnat ssh nk klimaks.Tp malu nk tgk muke dye time…

    • kakisek
      Ogos 19, 2013

      Hi..please email ben1458@gmail.com. Will call u soon.

    • rezwan
      September 1, 2013
    • mee
      Oktober 13, 2013

      Kalau saya mntak no. H/P u boleh…saya akan jilat cipap u sampai puas..saya janji

  107. adeq
    Ogos 17, 2013

    =)

  108. adeq
    Ogos 17, 2013

    Suami saya kuat sex, pandai jilat, finger & main.. mmg pro.. slalu main paling kurang 45 kali saya tpancut.. penah main dr pagi smpai mlm 26 kali saya come smpai lembik kaki.. sedap sgt.. tp kesian suami sbb saya dpt nk layan hari2.. saya nk carikan sape2 yg nak main dgn suami saya.. mmg dijamin puas hati.. dh cuba pasti nk lg..

    • izwan
      September 9, 2013

      ingat tuhan lah sama. sex ni sebaagian darin hidup. bukan matlamat hidup. hehe

  109. Amir
    Ogos 22, 2013

    Pempuan yg suka dijilat pantatnya meh sini gerenti pancut..

  110. fierlia
    September 9, 2013

    0125597845 cpe2 nk sex yg puas gle cntct 6be 2..dy hbat mnjilat,n main,dy ske foreplay smpai gurl klimaks bkli2..i main gn dy ni mmg xthn i ngs i xthn stim.tpncut2 i..btg dy pnjng bsar ptih brsih org dy pon pth brsih body mscular mke hnsem i ag stim lau main gn boy nsem2 ni nfsu i ag trnsang..u all nk try cntct dy i..i jst offer coz xthn nk mlyn nfsu dy smpai lmbik i dy krjekn..

    • mohdhazran_ch@yahoo.com
      September 18, 2013

      Huhu fuyoo..gurl xde ker y hbat bt sex
      Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

    • Fius longgat
      September 21, 2013

      0125597845 Indon jantan yg punya no weh..ahak..nk trmuntah dgr suara dia..kabarin pak..

    • Kros kris
      September 22, 2013

      0125597845..no ni tipu,sy call ntah indon jntan mana yg jwp..kabarin mas..haha..hampeh

  111. miza
    September 11, 2013

    fierla.betoi la awk ckp sy dh try mamt yg awk bg no ni gla la hbt dia

    • Fius longgat
      September 21, 2013

      0125597845 Indon jantan yg punya no weh..ahak..nk trmuntah dgr suara dia..kabarin pak..

    • Kros kris
      September 22, 2013

      0125597845..no ni tipu,sy call ntah indon jntan mana yg jwp..kabarin mas..haha..hampeh

  112. jejaka malaya
    September 26, 2013

    aik???ak knl nom nie die pramugari….body memey A clas dpn muke die macm kcukan sikit lwa siott tapi sombong nk mampos lyn yank adw low jer….

  113. jejaka malaya
    September 26, 2013

    kros kris’kau dh cal ker kau cakap nom indon…biar tol ak knl kot nom nie…..

    • saeki syak
      November 14, 2013

      sya org sabah. cpa mau jkar pnjang. add me kat fb ok.
      sebastian win.
      nanti ku ambil pakai motor klau mau jmpa’
      my kolony rempiT92

    • saeki syak
      November 14, 2013

      sya org sabah. cpa mau jkar pnjang. add me kat fb ok.
      sebastian win.
      nanti ku ambil pakai motor klau mau jmpa…
      my kolony rempiT92

  114. Mamul
    November 12, 2013

    Nak tahan lama ada ubat kampung .kami biasa melancap sekarang air keluar awal ada cara bolih email saya fakirgarib@gmail.com tema kase

  115. Nur Najihah
    November 13, 2013

    sapa2 rsa nk jilat kelentit I sila la,I pon dh lama x men seks nie

    • Dzi
      November 15, 2013

      Meh kita try dua…I memang suka jilat

    • Asraf
      November 21, 2013

      test dgn i la.. boleh? nie no i 0172250932

      • versace
        November 23, 2013

        0136528073

    • man06
      November 23, 2013
    • Asraf
      Julai 20, 2014

      I bolehh tolong nur najihah

  116. Nazrey
    November 18, 2014

    Terbaiklah..haha

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on Julai 20, 2009 by in seks and tagged , , , , , , .
Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 25 other followers

%d bloggers like this: