Citrasupply's Weblog

Inspirasi & Ekspressi Untuk Semua Golongan Di Malaysia

Mengenali klitoris wanita

Dalam vagina perempuan terdapat klitoris, biasanya kelenjar ini tersembunyi di balik pelindung sehingga memang agak sukar untuk menemukannya. Begitu pekanya kelenjar ini, banyak perempuan yang merasa nyeri dan sakit bila diraba atau distimuli secara langsung dengan tangan atau sesuatu yang keras dan kering.

Rangsangan yang mungkin disukai perempuan di daerah ini adalah dengan lidah melalui permainan oral seks.

Namun tidak jarang banyak juga perempuan yang senang dirangsang secara tidak langsung pada bagian batang klitoris yang terletak di atas dekat vagina dengan diraba. Biasanya setelah perempuan mengalami orgasme, klitorisnya akan membesar dan panjang sehingga kepekaannya semakin tinggi.

Hal demikian memang hampir sama seperti yang dirasakan lelaki pada penisnya setelah berejakulasi. Kerana tidak hairan banyak orang yang mengatakan bahwa klitoris sama dengan kepala penis.

Klitoris sendiri terdiri dari jaringan yang dapat ereksi dan kelenjar ini penuh dengan darah bila seorang perempuan terangsang.

Klitoris dapat memanjang dan tegak seperti penis. Ada yang dapat keluar atau menyembul kepermukaan dan ada juga yang justru masuk ke dalam tapi tetap dalam ereksi penuh.

Klitoris tumbuh dari jaringan janin yang sama dengan penis, hanya saja karena letaknya yang unik dan keberadaannya khusus untuk mendapatkan kenikmatan seksual maka banyak yang beranggapan bahwa perempuan memiliki gairah yang lebih rendah dari lelaki.
Padahal tidak demikian, masih banyak zona erotis lainnya dari perempuan yang bisa membuat gairah seksualnya bangkit dan lebih besar dibandingkan kaum lelaki. Jadi, segera mengenali zon erotis perempuan dan nikmati gairah yang lebih besar.

clitoris

8 comments on “Mengenali klitoris wanita

  1. joni
    Ogos 8, 2009

    ini lubang paling enak ….

    • joni
      Ogos 8, 2009

      iya tempat ternikmat ..

  2. Ainah
    September 4, 2009

    Inilah tempat yg paling sedap sekali. kalau dijilat makin terasa nikmatnya…

    • ben
      September 29, 2010

      yelah i setuju, coz i pernah sedut sampai kaum hawa tu merengek, kesedapan

  3. shah
    September 7, 2009

    klau ia gesel ngan anu, pastikan anu kita keatas sdikit, kamu akan rasa, kekemutan kmaluan secara tdak sgaja.. best tu..

  4. OLIVE
    September 22, 2009

    PEH CIAP 2JUK PEPET AG..ASAL X 2JUK VIDEO MSA MAEN SNG KIT NK BLAJAR..

  5. azhar
    April 27, 2010

    lagi best kalau digesel dengan hidung, bibir mulut dan dicium sepuas2nya… wow, nikmatnya.. tp sblmtu kenelah diletakkan perfume dulu…

  6. Justino vilanova
    Oktober 28, 2010

    bila clitoris itu tegang wanita itu bertanda bahwa wanita sudah nafsu sekali dan cairan/air maninya telah keluar pada lubang vagina tersebut, tetapi saya sarangkan supaya setiap wanita harus menjaga/membersihakan secara teratur dan bersih sekeliling vaginanya baik diluar maupun didalam, karena saat melakukan hubungan pada walnya itu adalah sex oral,menghisap vagina sebelum masukan penis kedalam vagina, tujuan menghisap vagina tersebut agar wanita dapat puas sesuai yang mereka harapkan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on Julai 26, 2009 by in seks and tagged , , , , .
%d bloggers like this: