Citrasupply's Weblog

Inspirasi & Ekspressi Untuk Semua Golongan Di Malaysia

RAHSIA SURAH YASSIN AYAT KE 58

Assalamualaikum wbt…………

Barangsiapa yang membaca YASSIN sepenuhnya dan pada ayat ke 58 surah
tersebut ” SALAMUUN QAULAN MIN RABBIN RAHIM ” diulang sebanyak 7 kali
untuk 7 niat baik mu, Insyallah dengan izin yang maha esa dan maha
kuasa, semua hajatmu akan dikabulkan.

Jika boleh niatkan sebegini:

1) YA-ALLAH YA-RAHIM, Ampunkan dosa-dosaku dan saudara-maraku
2) YA-ALLAH YA-RAHMAN, Kurniakan aku isteri,suami,anak-anak yang soleh dan mencintai islam
3) YA-ALLAH YA-RAZZAK, Kurniakan aku rezeki yang berkat,kerja yang baik dan berjaya didunia dan akhirat.
4) YA-ALLAH YA-JABBAR, Makbulkan hajat penghantar maklumat yang aku  dapat ini
5) YA-ALLAH YA-MUTAQABBIR, Jauhkan aku dari sifat khianat dan munafiq  dan miskin
6) YA-ALLAH YA-WADUUD, Kurniakan aku dan seluruh umat muhammad yang  beriman kesihatan zahir batin
7) YA-ALLAH YA-ZALJALA LIWAL IKRAM, Makbulkanlah semua hajatku, dan  redhaikanlah aku…..

One comment on “RAHSIA SURAH YASSIN AYAT KE 58

  1. zahir
    Jun 30, 2009

    bgs la

Tinggalkan Jawapan

Information

This entry was posted on Mac 20, 2009 by in Kongsi Bersama and tagged , , .
