Citrasupply's Weblog


Cara menikmati buah dada wanita
Jun 22, 2010, 4:52 pm
Filed under: seks | Label: , , , ,

Daripada kajian sains. Adalah naluri lelaki menyukai perempuan buah dada besar kerana ia menandakan kemampuan untuk mengandung dan menyusukan anak.Bahagian tubuh seperti buah dada dan punggung adalah kawasan dimana lemak DHA iaitu lemak  untuk kecergasan otak disimpan.

Sebab itu isteri anda akan membesar badan di kawasan-kawasan buah dada dan punggung. Yang penting, galakan isteri untuk makan ikan dan lebih baik lagi sekiranya minyak ikan. Ibu sihat, otak anak pun sihat. Sebab itu adalah penting kepada ibu yang membesarkan bayi, sedaya boleh menyusukan anak selama yang boleh.

Lemak simpanan dikawasan payu dara dan punggung boleh susut dengan sendiri kerana ia ditukarkan kepada susu ibu dan diberikan kepada anak melalui susu ibu.Lagi banyak anak disusu lagi susut lemak dalam badan ibu.

Berbalik kepada cara untuk membelai isteri yang bertetek besar, atau membelai buah dada isteri ia perlu dilakukan dengan lembut kerana kawasan tetek dan puting tetek adalah kawasan yang sensitif.

Biasanya untuk wanita yang baru kenal belaian buah dada akan gairah apabila disentuh. Wanita yang buah dada pada mulanya kecil, akan membesar apabila tetek selalu dibelai, buah dada diramas dan punting tetek dihisap. Gairah dan berahi wanita dalam seks akan memberi isyarat kepada badan wanita untuk bersedia untuk mengandung.

Seperti mana yang dinyatakan sebelum ini, kawasan tetek dan punggung adalah kawasan simpanan lemak dan khasiat sebagai persediaan untuk badan wanita untuk mengandung.Untuk isteri yang sudah selalu tetek dibelai dan diramas, maka ia boleh menimbulkan rasa kegelian jika belaian dilakukan secara gelojoh.

Suami perlu pandai mempelbagaikan cara untuk menikmati tetek besar isteri.Jangan terus sentuh buah dada isteri terutama puting tetek. Belaian mula dilakukan dengan kawasan sekeliling buah dada isteri.

Kawasan bahu, atas buah dada dan pangkal buah dada adalah kawasan mula yang mengairahkan dan biasanya tidak menggelikan. Gosok dan sentuh dengan lembut kawasan itu.

Cium bahu dan kawasan atas buah dada.  Jari-jari tangan juga perlu memainkan peranan untuk merangsangkan buah dada. Gosok sekeliling pangkal buah dada isteri dalam bentuk bulatan. Jangan sentuh lagi buah dada isteri.

Gosok dan tanyakan dimana kawasan yang menyenangkan isteri dan buat tumpuan disitu. Bayangkan suami dalam keadaan sekarang.

Sambil cium bahu dan kawasan atas buah dada isteri, jari-jari tangan menggosok sekeliling buah dada isteri. Gilirkan antara dua buah dada isteri.Kawasan pangkal bawah buah dada isteri juga, merupakan kawasan yang sensitif dan gairah seks isteri.

Belai dan gosok perlahan-lahan dengan tapak tanganGilirkan dengan gosok sekeliling dan gilirkan antara dua buah dada isteri.Apabila isteri sudah gairah dan mahukan lagi belaian yang lebih. Barulah boleh merangsangkan puting tetek besar isteri.

Puting dirangsang dan digairah dengan lidah danhisapan lembut. Hisap puting tetek dengan cara masukkan puting dalam mulut dan letakkan atas lidah.

Pastikan pangkal puting tetek diantara dua bibir suami dan tidak kena kepada gigi. Sambil puting buah dada isteri disedut

lembut, gunakan lidah untuk basahkan puting tetek.Gunakan lidah untuk membuat sentuhan lembut dalam bentuk bulatan sekeliling

puting tetek. Yang paling berahi adalah apabila puting disedut, lidah dibawah puting megurut bawah puting tetek, umpama bayi menyusu.

Gilirkan sama tempoh masa pada setiap buah dada. Namun begitu, adakala ada belah buah dada yang isteri rasa lebih nikmat, maka maklum balas isteri adalah perlu.Jangan lupa, sebelah puting tetek besar dihisap maka sebelah lagi bolehlah dibelai dan diramas.

Jangan biarkan mana-mana belah buah dada kosong tidak disentuh dan digairahkan. Kepada suami, jika mahu belajar cara yang baik menghisap puting tetek besar isteri, perhatikan bagaimana anak anda lakukan.Sewaktu melakukan hubungan seks, semasa batang zakar berada dalam faraj isteri, tetek besar isteri perlu dibelai dan diramas lembut.

Gilirkan dengan hisapan buah dada dan ramasan lembut. Jangan biarkan mana-mana belah buah dada kosong tidak disentuh.“Breast fuck” atau memancutkan mani antara dua tetek besar isteri adalah satu cara untuk mempelbagaikan hubungan seks.

Ia mengairahkan suami dan memberikan kepuasan terutama waktu-waktu isteri datang bulan atau pantang selepas bersalin.

Jangan lupa untuk sapu sekeliling buah dada air mani yang dipancutkan. Air mani lelaki perlu dibiarkan sehingga kering. Petua ini boleh membuat buah dada isteri sentiasa tegang.Satu lagi posisi seks yang boleh menggairahkan buah dada isteri adalah dengan cara isteri diatas.

Posisi “Woman on top” ini membolehkan buah dada dicapai dan diramas. Ia juga membolehkan puting
tetek dihisap dan dirangsangkan dengan mulut.

About these ads

6 Komen so far
Tinggalkan komen

ini yang yang sedap bu.apatah lagi digeselkan dengan anu dicelah celah tetek yang besar hingga keluar mani. waduh enaknya…….

Komen oleh didie80

Isap tetek itu naluri.untuk bisa menggairahkan ikut tanggal putaran M

Komen oleh Cak duri

Nak hisap2 apa lagi!!!Peduli apa! Kalu pelir dh kras trus tutuh ajalah..hentam cukup2..p’puan skrang ni suka kngkng puki bagi org lain tutuh walu pun dh ada laki..pstu dg bngga crita btg pelir lakinya keciklah,pendeklah, tak puaslah..aku dh brtahun2 bawa teksi dLembah Klang, macm2 maklumt aku dpt..berlaku dpan mata..hntar & amek mreka dr tmpt itu..ada yg dg ikhlas mngadu kcurangan mereka kt aku..yg syoknya, pasal sesama rkan skrja brcinta & trus kagkng..laki dirumh…?..kbaykannya bkrja dipjabat..trutama pjabt krajaan..tutuh dlm pjbat pulak tu..kononya ada meetinglah, overtimelah….. Smpai bila2 aku tak kan pcaya pd pompuan kcuali ibuku tersayang! walau yg brtudung atau tk brtudung semua sama..pembohong! yg brtudung tu,amboi, brsopan ketika turun dr rumh..bila dh trlindung……..? brlaku dpan mata aku sipakcik drebar teksi ni..tntu ada org akn brkata tak smua pkcik! Ya memng tak smua..tapi bg aku, aku akn kata kesemua M(mim lam alif ya wau!)…piirrraaahhhhh..semua karut!!! Jika ada org yg nak marah silakan….

Komen oleh keras

usie aku nak cecah 23 thn…saiz tetek aku 28..badan 34,34,35..aku pikir nak tegangkan lagi tetek aku…hihihi…biar nmpk biar padu sikit tetek aku bile pakai baju ketat…:)

Komen oleh nurul

mmg sedap r tengok tetek awek y besar2 ni.. geram sgt nk ramas2.. cik nurul leh x sy ramas tetek cik nurul??

Komen oleh manXX

http://www.upahme.com | Malaysia Largest Marketplace for services. We help people to buy & sell services online

Komen oleh abu bakar




Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s



Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 25 other followers

%d bloggers like this: