Citrasupply's Weblog


Kenapa zakar bengkok ke kiri/kanan dan 3 cara panjangkan zakar

Sebab yang utama adalah disebabkan kekerapan melancap(masturbate),sewaktu melancap apabila hendak mencapai orgasm selalunya pihak lelaki akan menguatkan genggaman pada zakar terutamanya dipangkal zakar.

j2

Jika anda melancap menggunakan tangan kanan, sewaktu anda hendak mencapai orgasm selalunya jari-jari anda akan melakukan genggaman yg kuat di bahagian kiri zakar(Corpora Cavernosa) dan ini akan menyebabkan tisu pengembang(Corpora Cavernosa ) bahagian kiri akan rosak dan menjadi parut dan tidak mampu mengembang.

Bila kerapkali anda lakukan melancap dgn cara begini maka zakar anda akan bengkok ke kiri.Maka jika anda menggunakan tangan kiri utk melancap, zakar anda akan bengkok ke kanan.Cuba tanya kawan-kawan yg kidal, mesti zakar mereka bengkok ke kanan.

Anatomi zakar:

Bahagian zakar terbahagi kepada 3 bahagian:

Zakar terdiri dari 3 rongga utama, 2 rongga atas adalah rongga menyokong ketegangan yang dinamakan Corpora Cavernosa dan 1 rongga di bawahnya adalah saluran kencing dan sperma, namanya Corpus Spongisum.Pada saat tegang, darah akan mengalir ke semua rongga tersebut terutama pada Corpora Cavernosa.

Maka apabila satu bahagian corpora nervosa sama ada kiri atau kanan rosak dan berparut maka pengaliran darah ke semua rongga-rongga ini jadi tak seimbang.Dan berlaku gejala zakar bengkok ke kiri atau ke kanan bergantung pada tangan mana yang digunakan.

3 cara utk betulkan kembali zakar bengkok disamping memanjangkannya.

1-Urutan
Tujuan urutan zakar lebih kepada membesarkan tisu-tisu kecil corpora nervosa tadi, maka tisu-tisu itu dapat menerima darah dlm kuantiti yg lebih banyak, dan zakar akan menjadi besar apabila tegang.Dari segi memulihkan kembali tisu-tisu yang rosak akibat melancap,tidak berapa nampak sangat hasilnya, kerana saya memang mengamalkan urutan sebelum ini.Hasil lebih kepada kebesaran, kepanjangan tidak nampak perubahan. Leceh nak buat.

2-Pam vakum
Merbahaya kerana jika salah penggunaan akan menyebabkan tisu-tisu kecil corpora nervosa dan urat-urat saraf halus di dalam zakar rosak dan pecah.

3-Penis Extender
Ini adalah cara yang paling selamat, kerana ia meregangkan zakar ke tahap maksimum dan menggalakkan percambahan sel-sel yang baru.Sebenarnya teknologi ini telah lama digunakan oleh suku kaum tertentu, kalau di Malaysia kita boleh lihat suku kaum di Sabah yang menggantungkan benda berat utk memanjangkan telinga mereka.

Sama juga konsep yang digunakan oleh penis extender ini, iaitu apabila zakar
diregangkan secara maksimum, tisu-tisu yang rosak tadi akan bercambah kembali dan tisu-tisu pengembang yang sedia ada akan bercambah secara sama rata dan akan menyumbangkan kepada kepanjangan dan membetulkan zakar yang bengkok.

Disamping menambahkan sedikit kebesaran zakar ditempat yang bengkok tadi, kerana semasa bengkok, bahagian itu lebih langsing dari bahagian zakar yang lain kerana tisu-tisu pengembang di bahagian itu rosak dan tak berfungsi.Maka setelah regangan tisu-tisu pun bercambah dan tisu-tisu pengembang mengembang secara sama rata dan mengembalikan kelurusan zakar.


7 Komen so far
Tinggalkan komen

mana nak dapat penis extender

Komen oleh rafi

x payah pakai alat.Gantung je buah kelapa tiap-tiap pagi, bukan berjuntai lagi dah malah panjang macam belalai gajah lagi.

Komen oleh nun bulan

mana nk dpt dan harganya

Komen oleh rashid

salam 1 malaysia…
mcm mane cara nye nk gantungkn pemberat pada btg zakar? di ikat? kalau diikat, hendak diikat di bahagian mana? kepala? atau badannya? jika diikat secara logiknya darah tidak akan mengalir… blh tak terangkan bagaimana cara yg tepat di maksudkan dengan ‘mengantungkan pemberat’ pd byg zakar. terima kasih….

Komen oleh ingin tahu

Sabda Rasulullah S.A.W. yang bermaksud: Ada tujuh golongan manusia yang Allah tidak akan melihat mereka pada hari kiamat dan tidak membersihkan mereka daripada dosa bahkan Allah berfirman kepada mereka: Masuklah kamu ke dalam neraka bersama orang-orang yang dimasukkan ke dalamnya.

Tujuh golongan tersebut ialah:
1. Orang yang melakukan homoseks.
2. Orang yang melakukan kahwin tangan (onani).
3. Orang yang melakukan hubungan seks dengan binatang.
4. Orang yang melakukan hubungan seks melalui dubur (liwat).
5. Orang yang berkahwin antara ibu dan anak.
6. Orang yang berzina dengan isteri jirannya.
7. Orang yang menggangu jirannya.
(Riwayat al-Tabrani)

Sumber: http://magribmenjelma.blogspot.com/2011/02/onani-melancap-adakah-normal.html#ixzz1Fk0eIRyt

Komen oleh merah menawan

apa cara yang bkesan yang boleh lelaki buat untuk mendapatkan saiz zakar yang besar? bolah anda kongsi kan cara yang.

Komen oleh nizam

masuk porn dan buat cara urutan

Komen oleh Azmeer Hussin




Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s



Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 25 other followers

%d bloggers like this: