Citrasupply's Weblog


Cara menikmati faraj wanita
Julai 20, 2009, 5:10 pm
Filed under: seks | Label: , , , , , ,

Apabila perkara utama tentang seks, rasa gairah dan berahi sudah bangkit.
Cairan faraj sudah sudah cukup ada untuk batang zakar dimasukkan.

Gunakan jari sapukan cecair faraj kepada dua-dua belah bibir faraj. Ini
untuk memastikan batang zakar mudah melepasi bibir faraj. Bibir faraj yang
kering mudah melecet apabila gerakan masuk dan keluar zakar dilakukan.
Letakkan kepala zakar dibibir faraj dan gunakan jari untuk membuka ruang
antara bibir agar mudah kepala zakar masuk. Setelah itu tekan
perlahan-lahan.

Sewaktu menekan, pandangan mata antara pasangan janganlah dilepaskan. Lelaki perlu bertanya sama ada kemasukkan zakar ada menimbulkan kesakitan. Tekan perlahan-lahan. Ini membolehkan faraj menyesuaikan dengan ukur lilit batang zakar.

Apabila batang dirasakan sudah masuk setengah. Lelaki perlu berhenti
seketika dan bertanya sama ada ada sebarang ketidak selesaan. Pada masa ini
mintalah izin untuk terus tekan ke dalam penuh batang zakar. Lakukan btusukan masuk umpama perempuan itu masih dara. Setiap masa, setiap kali bersama lakukan hubungan seks umpama wanita masih dara.

Untuk tekanan batang zakar ke dasar faraj perempuan, tekanan ke pintu rahim wanita. Cium dan cumbulah bersama sepuas-puasnya dan kemudian pandanglah mata masing-masing tekan batang zakar sedalamnya. Perempuan perlulah sambut dengan angkatkan sedikit pinggul agar ia boleh sama dirasa kesedapannya. Kekalkan hubungan mata sepanjang hubungan seks sehinggalah mencapai klimak.

Mulakan dayungan apabila bersedia. Adakala, terutama wanita yang sudah lama tidak main, akan klimak dan puas akibat berahi yang lama dan rasa sedap batang masuk dalam pantat. Lelaki perlu tunggu sehingga klimak reda. Dayung perlahan-lahan pada awalnya dan lajukan dayungan mengikut naluri dan nikmat.

Pelbagai tempo tusukan masuk dan keluar batang zakar. Sebagai contoh sepuluh kali secara tempo laju dan lima kali tempo perlahan. atau tusukan masuk dan keluar zakar dalam pantat secara tempo lima kali laju dan sepuluh kali perlahan. Boleh juga keluar masuk batang zakar dalam pantat lima kali laju dan lima kali perlahan. Pelbagaikan.

Cara yang paling nikmat adalah dengan menekan ke dalam batang zakar dalamfaraj secara laju dan kemudian menarik keluar batang zakar daripada ruang farah secara perlahan. Lakukan sebanyak sepuluh kali.

Nikmat yang paling nikmat adalah apabila nikmat faraj dinikmati semasa
klimak atau orgasm bersama. Oleh kerana klimak wanita adalah sukar dijangka, sediakan mata ukuran yang akan dinyatakan oleh wanita yang sedap kesedapan.

Mata satu adalah nilai sedap seks baru bermula dayungan. Apabila nikmat semakin bertambah, wanita perlu nyatakan nilaian bertambah ke pada dua, kemudian nikmat seks semakin bertambah nilaian semakin meningkat. Yang paling tinggi adalah sepuluh iaitu perempuan klimak atau orgasm.

Lelaki apabila nilaian mencapai lapan atau sembilan apabila wanita yang
sedang menikmati nikmat batang masuk ke dalam pantat maka kawal air mani dan bersedia untuk pancutkan air mani apabila wanita klimak. Nikmat faraj akan lebih terasa apabila orgasm bersama.


272 Komen so far
Tinggalkan komen

suami perlulah mengetahui setiap bahagian anggota zakar serta fungsinya seperti batu zakar, bumi zakar dan bayak lagi supaya zakar dapat memainkan peranan sepenuhnya tanpa campur tangan untuk menikmati faraj wanita.Bersetubuh adalah bersatu atau senyawa bukan beradu yang boleh memunahkan kemaluan lelaki dan wanita. dan………………..

Komen oleh pakcikli00

Apabila saya baca petikan di atas, memang sama apa yang saya lakukan selama ini. Satu lagi, apabila pasangan kita (isteri) keluar mani, jangan berhenti hayunannya. Terus saja, dia akan berasa nikmat dan bertambah gatal farajnya; dan mengatakan eh…gatal…hayun terus bang….melekat…sedap…dan isteri akan cepat keluar mani keduanya. Jangan berhenti. Pasti seterusnya keluar yang ketiga kali. Bila isteri mula keluar, kita pun pancutkan mani kita serentak, dan isteri akan rasa kehangatan air mani kita.

Komen oleh Joehady

Suami pun perlu expert tau. Tapi paling bestlah kalau isteri di atas,cun-cun pada clitoris.Rasalah keenakkanmya. cubalah…bergegar rasa si isteri kalau dah orgasm.

Komen oleh Hani

Ye ke hani..i pun nak cubalah malam ni

Komen oleh perkasa

Memang baik isteri di atas. Kita sambil menghayun, sebelah payu dara dijilat, hisap dan sebelah tangan meraba payudara dengan lembut. Isteri tentu cepat nikmat dan klimat. Apabila, isteri kata rehat bang, penat dan pasti isteri minta rendam zakat, dan jangan cabut selagi zakar belum kendur. Bagi saya memang sukar nak kendur kerana pantang nampak payudara. Tetap keras terus zakar. Tambahan pula kalau farajnya sentiasa mengemut.

Komen oleh Joehady

.isteri juga perlu tau bagaimanakah nak menyeimbangkan nikmat bersama dalam keadaan situasi bila suami letih tapi ada keinginan sex. isteri kena up kan pucuk tu supaya teransang suami boleh melayan dapat isteri dengan efektif agar tak syok sendiri dan isteri tekantoi

Komen oleh brohans

Kebiasaannya, isteri memang tahu melayan suami semasa nak melakukan sex.

Komen oleh Joehady

susah gak bile leleki dapat isteri yg lbh ghairah dr suami.ha pandai-pandailah cari teknik agar isteri lebih puas dr suami…ape caranye….

Komen oleh maria

yang 2 nk lyn cmne erk?????

Komen oleh amer

dah cuba mcm cara tak jadi jugak la…plzz…

Komen oleh megat

tak perlu pakai tangan atau objek lain utk puaskan isteri, selalu bersenam @ riadah, jaga kesihatan, pastikan keperluan isteri n anak2 cukup dr segi rohani n material. teknik berjimak mmg banyak tp cara terbaik ialah keselesaan stiap pasangan lebih penting

Komen oleh azhar

Biasanya, tahan lama adalah dari kebersihan buah pinggang. Kalau buah pinggang bersih & sihat,zakar mudah melenting dan taham lama.

Kalau isteri sudah keluar dua kali, kita angkat badan kita dengan merangka, kedua-dua tangan dilulurkan sebagai support, dan biarkan hanya punggung kita berdekap dengan faraj, zakar terus menghayun.

Komen oleh Joehady

jilat best jugak

Komen oleh sain

tp x semua laki pndai jilat..

Komen oleh iela

aku mmg suka jilat.1 game kdg2 3x jilat…

Komen oleh man

Bab jilat memang bes…kadang2 isteri sampai keluar air pekat.Isteri kena la kangkang luas2 klw nak sedap.

Komen oleh jamal

JILAT BIJI TU..BARU TERANGKAT

Komen oleh JEBAT

ya.. main bijik kelentit lagi best.. orang pompuan mesti negeliat punya..

Komen oleh ap

sedap 2 klu jilat bijik.. sentuh pon dah terangkat2 bontot..

Komen oleh ieja

Ya, mula2 jilat seluruh bibir faraj, dan jilat kelentit (yand diatas), memang isteri cepat klimat dan meherang serta mengelisar. Jilat sampai air maninya menyembur, tentu isteri akan kata, cepat masukkan zakar bang…saya dah tak tahan….gatal….Biasanya masukkan zakar ke dalam faraj selepas dijilat lebih sedap, dan isteri cepat keluar. Selalunya, isteri kata dia keluar, jangan berhenti hayun. Semasa isteri keluar kita masih hayun, percayalah, farajnya melehat, sempit dan isteri akan minta teruskan hayunan dan dia merasa farajnya amat gatal sekali, dan isteri keluar mani kedua kalinya…

Komen oleh Joehady

oh tidakkkk!!!
this is my 1st time baca artikel mcm niee
pertama kali terdedah dgn terperinci pasal menda ni..
x sopan nya.. x senonoh.. geli n pelik gler..
mcm ni ka yg kna buat ble kawen??
mcm x caya..
rasa mcm nk pengsan..

Komen oleh coniey

klu u nak test dgn i pun boleh…i mmg pakar jilat pantat…confirm u akan kepuasan…i x suka main suka jilat & servis pantat je…

Komen oleh WUG

Mmg sukar nk cari lelaki pandai servis nie,tp klu skali dpt xleh lupa smpai mati u.

Komen oleh noor aimi ruzanna

bagus juga dapat tambah pengalaman ya…

Komen oleh nak yang sedap

eleh nak pengsan konon..ntah2..dia yang lebih hahahhaah

Komen oleh Mohd Faizal

cuba la dulu..baru tau

Komen oleh sulaiman

Ini bukan jijik. Tanggungjawab suami memuaskan isteri. Kita boleh jilat kemalian isteri, tapi jangan ditelan air maninya. Kita mesti sediakan tuala basah, lepas jilat, kita palit mulut kita, lidah dan ludah kepada tuala itu. Lepas itu, masukkan zakar kedalam farajnya…

Komen oleh Joehady

kalau ibu-ibu nak tahu pada mulanya saya akan sapu dan gesel dengan awang saya pada kaki dan pahanya yang putih mulus supaya keluar airnya dan kemudian dan kemudian saya cium seluruh muka,badan dan celah celah teteknya barulah saya masukkan awang saya ke dalam farajnya.aduh terasa nikmatnya……….! awas pada belum kahwin

Komen oleh didie80

Bagi saya, kalau yang belum kahwin tu nak cuba, saya rela melayannya, tapi jangan pula salahkan saya…kes rogol..hahahaaaaa…

Komen oleh Joehady

orang llaki cakap jer… sekali masokpn dh trpancut… wt pe … harap je btg besar.. x guna langsung….llaki mmg gitu punyer…

Komen oleh ruby abd latif

btl ruby…setakat besar tp main x lama sgt x puas

Komen oleh lisya

Teknik jilat nk kne btol.. faraj kene basuh ngan sabun cuci2.. lepas tu sapu wangian faraj.. bg lelaki tk tahan lame ..belajar

Komen oleh nasrul

mai la cube,ntah2 kene btg meraung

Komen oleh kayu

amboi amboi ruby, tak semua lelaki cam tu.. ada yg hebat, sampai isteri lembik merangkak ge bilik air..

Komen oleh nak yang sedap

belum cuba, lum tahu, kena jilat, terkulat2…..

Komen oleh man

ya btl 2 main nak kena pandai wt posisi law nanti isteri x puas…

Komen oleh man manm

i dh 2 tahun tak puas dgn husband..frust gilaa tapi masih bersabar sampai kini..

Komen oleh lonely

cuba cara lain atau mintak tunjuk ajar org yg lebih arif…

Komen oleh notty

U xpnh puas ea..cian nye.mai sini i puas kan berapa round u nk?

Komen oleh amirul

kna la oral dulu…

Komen oleh sulaiman

Yer ke,.. meh try ngan saya,… mesti mau lg,..

Komen oleh mari

Sembang pun xguna berani try le…

Komen oleh noor aimi ruzanna

Ada petuanya untuk lelaki lambat terpancut…..Biasanya kepala zakar mudah geli..itu yg cepat pancut tu…..Saya ada petua…

Komen oleh Joehady

Ape petua to bro

Komen oleh rain

satu lagi ..llaki nie.. baru gesel-gesel kat seluar je sikitpn dh trpanvut.. x yah ler cite bnyak…satu lagi.. klu dh kuar tu bukan boleh keras lagi.. lembikkkk.. mcm batang keladi tuaaa…. miang dh x de..

Komen oleh ruby abd latif

ruginyer kalau ko dapat yang camtu…tu pentingnya jaga makan minum dan senaman….barulah boleh bertahan lama….wife pon boleh game yang maximum banyak kali dalam satu masa….pon awang masih keras kematu lagi….

Komen oleh vattoloccos_77

Owh batang keladi ea…hah mai la jpa i nk tw sape yg lmbik batang ke u…

Komen oleh amirul

Law da btahun bkawin tpi x puas, cm mne la.

Komen oleh azie

erm..tak sume laki camtu..ramai lg laki yg hebat..pengalaman sy..prnah 2kali klimaks tapi masih bole on lg..tapi tak dapat la slalu..biasanya jadi camtu kalu masa yg betul2 sesuai..dlm keadaan tenang..

Komen oleh wan

bab batang besar ni pompuan pon suka..nak wat camne..walaupun bukan ukuran hebat d ranjang..takyah tipu la ruby..u pon suka batang besar kan..

Komen oleh wan

betul. saya sebelum main dengan perempuan saya akan jilat dan main dengan lidah baru perempuan tu akan betul terasa satu kepuasan yang ta ada tolok bandingnya.

Komen oleh abang jailani

Betul tu..org yg xde pengalaman kena jilat/menjilat ni yg xtau gumna rsa nikmatnya kena jilat…perggghhhh, layan bebe… Aku sukaaaa sgt dijilat..hihiii

Komen oleh zeilaa

nikmat sgt ke zeilaa, i baca nie baru tau

Komen oleh zamarul

yeke,sy bru nk bljar di jilat.x thu blh ke x

Komen oleh hanie

Betul..saya setuju..jilat….

Komen oleh Joehady

Ceh


Sent on a phone using T9space.com

Komen oleh Black panther

Ala ruby,jom kita maen..msti awk syok la

Komen oleh Ayie

ada isteri2 halal…taulah ilmu senggama.

Komen oleh abang poligami

Isteri ni, senang runding…kalau sex dia ok jeee…..

Komen oleh Joehady

Mantap nih.

Komen oleh Jual Apartemen

bsar mst bst,tp klw llaki y bdn bsar bese dye pnye saiz kcik dn pndek?btl ke?

Komen oleh ann

wahh2..best cter smuanya..

Komen oleh Btg besar

kalo nak try ngan aq bulih..6′ panjg..apamacam?

Komen oleh Btg besar

Standard lelaki melayu Asia la 2..6’inc
Kureng pun1/2jam bru puas.

Komen oleh noor aimi ruzanna

Kfren sy di k0l0ny buriksempit

Komen oleh Nadia

Laki sy suke tetek sy sbb besar 38C.. Kalo main sy suke die gigit puting tetek.. Sedap.. Btg die pun sedap.. Sy suke posisi atas.. And main kat sofa..best sgt..ataupun main dari blakang..ppun kena mniarap..g satu cer letak bntal bawah pggung pasti main ppuan kepit kaki..sedap…baru pagi tadi main.. 2 jam

Komen oleh chubby

Hmm of coz u chubby … tetek besar and laki u kurus pastu batang besar. Mmg u puas dan laki u pun puas aksi u .. Hopefully laki u punya performance kekal sampai meningkat usia … Jaga betul2 k. i jeles lak coz u tak sama ngan laki i .

Komen oleh H.Ishak

mai la try dgn sy.lama xdpt burit.

Komen oleh iskandar

Laki I x kurus la… Dia slalu g gym.. Die tggi.. Badan die mmng sedap..bidang and ade muschlle.. Mmng kami enjoy kalo main.. Sedap sampai I x dpt kawal volum I…lagi stu laki I suke buat I pancut…I boleh pancut..

Komen oleh chubby

Batang besar ya Mmg isteri i puas dan i pun puas beraksi.. Hopefully isteri i punya performance kekal, cara yg sedap dan nikmat ada lah cara isteri i menonggeng.. memang besstt sebab batang i yg 6 inci masuk habis.. nikmat…

Komen oleh Tajudin

tipu arr

Komen oleh ammar

spe nk men ngn sy….ni email sy…just send email je…sy lyn pnye……..

Komen oleh laki brahi

wah..baca je dah terasa gegaran kat cipap ni..mlm tadi dah main..tak sabar rasanya nak balik main lagi…paling sedap kalau biji kelentit tu dijilat sambil jari masuk dijolok kedalam…nikmatnya..

Komen oleh bella

Batang besar ya Mmg gf i puas dan i pun puas beraksi.. Hopefully gf i punya performance kekal, cara yg sedap dan nikmat ada lah cara gf i menonggeng.. memang besstt sebab batang i yg 6 inci masuk habis.. nikmat…

Komen oleh H.Ishak

waa…bestnye,,mlm nk men jgk r..skali bce da trse sdg ,daa main atas katill..msyuk…..

Komen oleh awekcun

hai..

Komen oleh madi

Jom main…

Komen oleh azmi

Jom main…btg dh keras ni…

Komen oleh azmi

i pun kalu main memang suka jilat kelentit..best kadang2 lidah tusuk dlm…

Komen oleh laki-laki

i rasa pun cam tu gak….tp yg paling best mmg menongeng …sampai senak dada…eermmm sedap kalu di ingatkan

Komen oleh notty

nak main ngn awak bole

Komen oleh azrul

perhh korang kalo bab main… rata2 yg banyak komen blom kawen kan? saje je..

Komen oleh GymFIT

salam. sy nk minta tulung pendapat.
sy br kawen. tp saya dan suami masih tak dpt nk masukkan zakar. tak tahu kenapa saya rasa sakit bila masuk tu. n bdn jd cepat kram bila terkejut..
bila suami sy nk masukkan zakar,kaki sy pulak kdg2 tak buleh nk buka sgt,sbb perasaan tegang dan nervous. dah cuba nk tenang tah susah sgt. bila nk buat balik zakar suami sy dah lembik dan faraj saya pulak dah kering..adoi mcm mana ni??
tolong jawab kpd yg mahu tolong, tamau ngarut2 k plis.

Komen oleh hamba Allah

cbe cek pde doktor..takowt …

Komen oleh awekcun

dua2 suami & isteri kena buka minda…buang perasaan takut…tenang & tarik nafas dalam2….kena fikirkan yang indah2…sedap2 jer….foreplay kena lama sikit….dua2 mesti ade respon…jangan sebelah pihak jer….bagi perasaan ghairah tu betul2 memuncak….biasa masa ni vagina & biji isteri akan basah sangat dan macam membengkak….kalau perlu dijilat bagi betul2 sedia…why not….jangan tergopoh gapah…zakar suami yg tengah keras…geselkan kat biji n area vagina isteri…..lama2 kompom basah mencurah2…..kalau isteri dah betul2 sedia….lubang tu pon dengan sendiri akan mengembang…masuk suku….separuh…..tengok reaksi isteri…….kena sabr banyak2….lama2 mesti dapat kepuasan max….hehehe

Komen oleh vattoloccos_77

biasa la pada permulaan mmg camtu..srh si suami masuk secara perlahan2..buat dalam keadaan rileks..lama2 saya berani jamin la..silap2 awk yang tak sabar2 nanti..hehe

Komen oleh cepat pancut

i ni pjj ngan husband….bile sesekali dapat main memang sedap x terhingga…husband selalu buat i klimaks berganda2….itu lah penangan duk berjauhan, bile main nikmat x terhingga….

Komen oleh nana

Owh .. PJJ jer … kalau cam tu PJJ laa lagi nanti hubby antar air special buat u … isteri kesayangan laa katakan … konform u akan merindui permainan dan senjata dia hehehe

Komen oleh H.Ishak

Saya suke sgt ape yg diterangkan…nak kongsi sikit..laki sy pandai sgt dlm hal nie.. Mule2 kami akan buat 69..so dua2 akan rase nikmat jilatan tu.. Pastu..die akan jolok gan batang die… Uuu I suke sgt2…batang die besar.. Panjang.. Pancut lambat… I puas sgt2..baru2 nie.. Die fuck dubur I..mule2 tu sakit then pastu I yg mnta.. Fuck cipap and dubur.. Best sgt2.. I puas sgt2.. Sometime I suruh laki I baring I akan rogol die gune cipap and dubur.. Die sgt suke.. hampir setiap mlm die x pernah dah lepak kat luar.. Kami main kat kereta.. taman…paling best.. Dalam air… Woooo.. Best fucker…I.gian sgt.. Mlm nie kami akan main g…

Komen oleh pepekbasah

Ermm ..
Ganaz sex games u nih … sampai i berfantasi buat oral sex ngan u lak … gemuk ker batang laki u?

Komen oleh H.Ishak

Bukan gemuk tp sedap terlebih sudah..jgn mare

Komen oleh noor aimi ruzanna

mmg sah menipu……….

Komen oleh aali

bestlah kalau sama2 kuat main…sama2 puas pulak tu…

Komen oleh laki-laki

seks kat dubur haram lah… harap amik perhatian ye ….

Komen oleh Aku makan ikan

yg ni tipu tahap cipan…

Komen oleh eyln

masalah saya isteri saya kurang minat buat seks,kadang2 tu rasa nak makan luar jer,sy dah cuba pelbagai cara tapi si dia masih dingin,tolong saya cam ne nak buat lagi.

Komen oleh rozi

boleh awak bawa berbincang mukin berpunca dari kite mukin zakar kite besar yang boleh mendatangkan sakit pada lobang faraj .bini kemukinan bini tak berrani cakap atau bini mempunyai masalah kitaran darah kotor yang tak tentu ‘kite laki harus memahami keadaan

Komen oleh panjang

Buat sesuatu yg luar biase cth cerita or tgk gmbr blue bersama dan peluk la serta memulakn sentuhan yg cepat sidia terransang.

Komen oleh noor aimi ruzanna

em btol 2…jilat biji mmg best….smpai terkeluar air..msuk kote sdap sgt2…rase cm nk maen je mlm n..ujan2 n best

Komen oleh lulu

leh romen2 ngan i nanti ek hehe

Komen oleh H.Ishak

pancut jew dalam pepek perempuan 2

Komen oleh laky baik punyer

Salam semua..jgn kita lalai dengan nikmat dunia.jgn sesekali melakukan zina yang terkutuk.kalu ada isteri,belajar bagaimana memuaskan isteri dengan betul,bukan membuka aib suami isteri di blog seperti ini.bertaubatla kalian semua dan mohon ampun dari Allah taala.

Komen oleh Salam nikah

Belajarlah bagaimana menjadi suami atau isteri yang baik dalam semua segi,bukan bicara tentang seks sahaja.itu bukan tujuan utama perkahwinan.tujuan utama adalah membina keluarga yang taat akan perintah allah dan rasulNya.kukuhkan kewangan dan berakhlak dengan akhlak terpuji nescaya hidup kita diberkati dan dpermudahkan.yang teringin sangat tu,berkahwin sebelum kalian terjerumus dalam maksiat yang akan menjauhkan anda dari allah dan akan menjerat diri kalian sendiri.ingatlah,dari allah kita datang dan kepadanya jua kita kembali.

Komen oleh Salam nikah

b4 Berjimak jgn lupa mulakan dgn solat hajat 2 rakaat dan doa jimak ‘Allahumma Janibna…(hingga akhir).’ Insyallah Allah akan bg kepuasan.SAlah satu nikmat syurga didunia ini adalah jimak.Yang halal shj tau.. jgn berzina pulak.Zina haram, masuk ikut dubur haram, isap air faraj isteri haram kerana mazi adalah najis. Isap zakar lelaki makruh.jgn sampai terisap mazi.

Komen oleh Jimak Halal itu lebih nikmat

x apa klau saya jilat isteri punya kan, x haram dari segi islam kan?

Komen oleh aali

gilat angota x salah tapi gilat air mani hukumnya?????

Komen oleh panjang

btol si isteri msti lagi sting ble ldah msk dlm dia kn

Komen oleh aziz

bestnya main……naknak..

Komen oleh awekcun

nanti abg kasi jilat kat cipap u masa i baring ok

Komen oleh razali

Sambil jilat istri isap batang bru sodap’sama2 rasa puas.

Komen oleh noor aimi ruzanna

lazat crite lu org nii

Komen oleh Samson

nikmat mang sangat2 best….bila btang msuk jew stim sangt..

Komen oleh redah jew

Saia minat pasal ZAKAR dan TAHAN LAMA ni, nak besarkan, panjangkan ZAKAR, cara tahan lama dan tentang seks, coz bile saia dah kawen nant tak lah susah nak buat seks, dan yg paling sekali mesti PUASKAN isteri.


Via MebApp.com

Komen oleh Unknown

korang cerita ni korang dah kawen kew??????????????????????

Komen oleh ruby

tu la pasal…yg cerite ni mcm dah kawin je..ke sja nak merangsang minda..hehehe

Komen oleh megat

Sedikit Peringatan:Assalamualaikum,jangan terlalu leka dengan permainan dunia. Zina mahupun mendekatinya adalah haram. Untuk menyelamatkan kita dari terjerumus ke lembah yang hina ini, bernikahlah dengan segera. Dan jangan lupa bahawa kita ada kewajiban yg perlu dilaksanakan kepada Allah Subhanahu Wa taala.

Kata-kata Mutiara: Dunia Ibarat Penjara Buat Kaum Muslimin tetapi Syurga kepada Orang-orang Kafir. Inshallah, di Akhirat kelak sebaliknya akan berlaku. Dunia akan Binasa tetapi Akhirat kekal selama-lamanya.

Komen oleh Zakaria Muhammad

Betul. Dan Ingat, jangan sekadar bernikah untuk menghalalkan apa yang haram. Tujuan utama mendirikan rumah tangga ialah untuk meningkatkan amal ibadat kita kepada Allah. Di samping, dapat melahirkan zuriat kita. Berdoalah supaya mendapat ank2 soleh yg mana akan mendoakan kita apabila kita berada di liang lahad suatu hari nanti. Wallahu alam.

Komen oleh Hamba Allah

hmmm,..kepada umat islam, tak perlulah anda bermegah2 dengan kenikamtan dunia yang anda kecapi, semuanya tidak akan kekal dan adalah berdosa sekiranya kita mendedahkan perhubungan yng sepatutnya menjd rahsia suami isteri kepada umum…wassalam..

Komen oleh hamba allah

Sudah Tua, males bacanya……..

Hehehehehe

Komen oleh Warkoper

sdp ka men gtu? nk gak rsa tpi xda gf la

Komen oleh lan

main gan i je la.klu x ada gf.

Komen oleh rasman

sayang main dgn saya laaaa ni no 0179567705

Komen oleh jojo

nk jilat pun kene tau jgak caranya bkn tau jilat ja

Komen oleh mat

pompuan lau jilat ngan jolok jari dlm t lg la sedap

Komen oleh mat

orang islam tak perlu mengunakan jari atau alat bantu untuk memberi nikmat pada bini , nak naik rumah orang pandai beri salam ,nak masuk pintu emas perlu berdoa supaya dapat anak soleh

Komen oleh panjang

orang yahudi mencul di pentas dunia ini berusaha untuk menhancukan islam dengan wang yang banyak untuk menhasiakan filem porno yang bertentangan dengan islam tapi dalam masa itu pualah dia sebar kan .supAya orang islam dapat tonton dan terpergaroh .contohnya budak sekarang mudah dapat bahan lucah ,maka berlaku maksia dan zina ini lah di katakan zaman moden di cipta oleh orang yahudi

Komen oleh panjang

jgn terlalu memandang hina kpda y beragama yahudi..krna dgn kta2 kmu tu da bwt berdosa…jd pkr sblm berkata..tgk skg agma pa yg paling bnyk buang bayi??setahu sya lum da berita agama yahudi buang bayi..krna tu kmu x layak tuk menilai pa pun agma..krna kta sma ja makhluk ciptaaNYA..

Komen oleh lelaki mistri

Salam..Kenapa perlu mempertahankan agama lain jika anda beragama islam.mungkin mereka tidak membuang bayi,tapi di awl kandungan mereka mengugrkanya..kite xtau kan. Dunia akhir zaman.agama lain berusaha mnghncurkn agama kita.Yang penting setiap perbuatan berlandaskan cara seseorang itu kendalikan imannya sendri..sama2 la kita tingkatkn amal ibadat untuk di jadikan bekalan.

Komen oleh hambaNYA

betul betul betul…

Komen oleh rasman

bagi laki yang kurang pawer 2 cuba pertua ini bagun pagi pagi siram burga maksut saya bagun pagi pagi bersertebuhlah dengan bini .sebab zakar kite remdam dalam fajar bini waktu pagi boleh mengubati lemas sawat

Komen oleh panjang

aku baru je kawin dgn awek cun,,,ghairah giler perempuan time buat sex…takut aku

Komen oleh zack

bgus la…tu yg dicari2….

Komen oleh Samson

Mula2 cam2 le lama2 jemu

Komen oleh noor aimi ruzanna

Bukan jemu.. berkat berpanjangan

Komen oleh nasrul

Sebulan LG aku kwin.. Mcm mane ye rase Nye huhu

Komen oleh nasrul

hmmm…org laki mmg suke memantat pompuan…tp bknnye mampu bertahan lame…..ntah ape2…

Komen oleh nurul

mai le try dlu…

Komen oleh Samson

mehh sini ak hayun pantat kmoo..,kite main 9 treat..,amacam..??branie

Komen oleh nak tawu buad ape

semua yang anda komen memang betul…saya sangat2 setuju…

Komen oleh azmii

aku bru khwin tp ble dia tgk btg aq dia xk aq nk wat mcm ne asyik men lancap je mna best ni aduh aku try msk msa dia tdo tp dia ngs plk

Komen oleh aziz

masalah i my hubby kuat sex..kadang2 kite make love sampai dua jam..tp masalah i…my miss V cepat kering..tu yg sllu buat my hubby boring…ada cara x untuk buat my miss V kekal berair selama diperlukan.tq

Komen oleh no name

amalkan Evening Prime Rose Oil dan banyak minum air masak

Komen oleh Abang Tuah

Mean jgn gelojoh pelahan lahan semasa menghayun buat le ciuman @pun usapan jari jemari d faraj conform air ade punye.

Komen oleh noor aimi ruzanna

kote aku 4 inci jer , camne nk wat henjut petai ?? boleh ke???

Komen oleh Aku makan ikan

Tenangkan hati dan minda. Jadikan seks itu sebagai ibadah (suami isteri). Baru lah kepuasan akan datang dan isteri akan buat apa sahaja disuruh kerana telah mendapat nikmat batang zakar. Jaga pemakanan. Petua jangan amalkan minum ais. Amalkan InsyaAllah. Urut zakar(bukan melancap) untuk aliran darah yang baik. :Foreplay lama2..sampai basah isteri. Lelaki kalau pandai main 2 kali boleh klimaks. Hisap tetek isteri lama2.. Jangan amalkan biar isteri hisap konek. Itu salah satu faktor lemah tenaga batin. Ada lubang cipap apahal pula nak masuk ikut mulut. Jangan terpengaruh dengan budaya barat. Amalkan sebagaimana yang diajar dalam agama Islam. Tuan2 seks itu adalah indah. Tetapkan masa seperti malam Isnin dan Khamis. Seks iti nikmat… I luv my wife

Komen oleh Abang Tuah

bf i suke hisap biji i…sedap giler…bf i cpt sgt teransang..i bru je main bulu kaki,btg die dh keras…bf i suke henjut kuat2…agak skt jgk la..tp sedap sgt…klau die tdo,i suke main die pnye btg senyap2…ble dh keras,i naik la ats die,buat sexxx…i klau buat sex,mmg x bole senyap….bf i pon…tp die xdela kuat sgt bising tu..setakat ah..ah…ah..je..pantat i cpt bsh…klau bce cte lucah pn dh bsh2…hr tu i main dgn bf i kt dapur…ats laci kabinet….

Komen oleh flomassu

bagusnya lau sy dpt awek mcm dia ni

Komen oleh Man

Hi..I nak try projek dgn u bolih ke? Just email me.

Komen oleh kakisek

hisap tetek jilat pantat nyum2…korek pepek sampai keluar air.jolok pantat sampai koyak.

Komen oleh sckaaa

jolok sampai koyak!tu gila namanya.walau pun kite tgh geram jgn la sampai menyeksa pantat org.

Komen oleh Man

lisya men main nk tau lama xlama,tkt xsedar pg k0t hahaha,call me n0w.

Komen oleh zarel

huyoooo dasyat ni eh ceta…..aduyaiiiii

Komen oleh hairie

I pn suke,klau di jilat….sape2 nk jilat silahkn….

Komen oleh mira

Blh main nGn sYe x ??? Dh lamA la xdpt bTg.. Main sOrg2 xbez la.. pUaskan sYe bLh ???

Komen oleh DieyLa

bg la no fon awk. sy pon lama dh x maen.

Komen oleh Abg

amboi…. boleh eh mcm tu eh…..

Komen oleh hairie

ajak laa bapak kmo maen.,takk pon g jual badan uw

Komen oleh nak tawu buad ape

blh2 klu nk.sy akan jilat dn gigit biji geletik awk sampai banjir pepek awk.pastu br msk btg i.

Komen oleh Man

Aiii u..blh mntk. No hp

Komen oleh rain

janganla bbuat maksiat…nikmat seks itu anugerah Allah hanya utk psgan yg tlh nikah shj…kawal nafsu gelora tu pd yg belum mampu…jgn fikirkan seks tu..bhy krn akan mjerumuskan kpd ZINA…NERAKA….

Komen oleh CIKGU

klu nk rasa btg i jom kuar gn i ok

Komen oleh ijai

dieyla jom arrr nk bper round i tak kisah port i dah ada jgn tkt k

Komen oleh ijai

nak…sanggap

Komen oleh Ina

Jom

Komen oleh rain

Saya tingall di area seremban… jwanita-wanita yang ingin hiburan sex bley la koll sy k?

Komen oleh Kerusi Meja

nk main dgn i contat la no ni.100% i akan memuaskan nafsu u.0122204183

Komen oleh Man

Wooo ! Gila ar korang.

Komen oleh fer

main burit budak 10 taun oke tak? lagi sedap kan?? jom… spe nk join, ,,,? baik punyer…

Komen oleh boyxxxx

Sangap2 le..buncit lak sape nk tanggung ha…kawal sama nafsu 2 jgn jd murahan sgt smpai jual maruah free kt org tah mna asal,penyakit ke!

Komen oleh noor aimi ruzanna

sume yg na men nh bodo..thnla nfsu sial

Komen oleh anak mak

romen nie mmg syiok n best..sy nie jnis kuat seks..bpe round pun ta ksah..huhuhu..suka jilat btang ,pehhh gila best..tngn nie plak xtaw dok diam law ada batang..kira nak men n boh mlut..isapp..pancut lam mlut tlan..dappp2..emmm..yeahhhhh

Komen oleh awek gatal..

Wow msti best lau main ng u kan

Komen oleh amirul

kote besar best..sdap jew law dlam burit..emm…sangap kote

Komen oleh awek gatal..

Nak ke jom make luv

Komen oleh sedap

Wei.. Kite org yg bragama islam ni, mne blh main bnde2 hrm mcm tu klau blom kawin.. Dosa bsar!! Ingt lh pd Allah.. Jngn ingt pd bnde2 yg mnjahanamkn fkiran kau tu!! Sedar la diri kau tu skit!!! kau ade mruah.. [Bgi yg prmpuan] Mruah kau tu MAHAL drpd seguni emas!! Nnti, die plak yg x brtnggungjwb, kluar lh hsil yg kau tk suke tu!!! kau nk ke??!!!!! fikir la!!!

Komen oleh My Maisarah

Tu bagi org yg tw makan je….

Komen oleh amirul

sy kt sni cume nk ingt kn.. sbb, tu slh di sisi Islam.. Tolong lh.. Jgn buat prkare tu.. Klau dh kawin, tkpe lh jgak.. Ni.. Blom kawin dh nk mggatal brbuang tbiat agak nye! Puiikkk!!!

Komen oleh My Maisarah

sapa pernah ada wife clit dia panjang
betulker girl macam kuatsex
sula sedut clit
siapa ada pengalaman macam mana nak bagi kalh dia

Komen oleh Rosli

i pun penah wat semua ni……….clear……yg penting dasar pompuan mesti pandai kemut………

Komen oleh shux252

Seks paling enak bila saling berjauhan, ketika lakukan seks paling buat wanita terangsang cara pujian kitika meraba, si suami berkata…sayang besar buah dadanya saya, cantik, bersih, bila dia tengok pepet, dia puji cantiknya sayang jaga..bersih…cara macam tu buat pompuan terangsang sengan kata-kata…bila nak menjilat…minta izin….sayang abag jilat..ye….nice….nak masuk batang pun cakap…..abg……sayang senak le…besar nya batang abag…..main sambil memuji yg leh cepat terangsang tau…..tanya le semua pompuan….mesti sokong manja punya pendapat…abg…..tak tahan……ah…sedap nya……

Komen oleh manja

Skit lh

Komen oleh Nadia

Tbik msut meme lh sdap kfren sy di k0l0ny my nick

Komen oleh Nadia

Kfren di k0l0ny buriksempit

Komen oleh Nadia

I pling ske lancap n main seks oral,sdp bangat,

Komen oleh Nonok

ntah ler……. boring betul. dah dekat setahun nikah, suami langsung tak ada fantasi sex. dan tak minat sex. tapi tanya bile aku nak ngandung. fuhhhhh. aku nikah pun org tua yg urus. mmg sian kat aku tak pnah rasa nikmat dunia. baca jer la keseronokan korang.

Komen oleh bungamelur

Oic, marilah sembang2 dalam YM nazlirizal@yahoo.com

Komen oleh H.Ishak

Kecian u bungamelur,ransang la suaminya.

Komen oleh mie

mase isteri tgh subur lag best

Komen oleh husna arbaiyah mustafa

suami i sejam jilat

Komen oleh husna arbaiyah mustafa

Sape nk jilat pantat i? I suka klaw ad org jilat pantat i..

Komen oleh Suka jilat

Jom kita main

Komen oleh angh

i lah org yg nak jilat tu…leksupra@gmail.com

Komen oleh lek

Sape nk jilat biji sarah?

Komen oleh Sarah nk org jilat pantat sarah

Sya nk

Komen oleh angh

bagi la i jilat

Komen oleh rosdi

Paiee paiee.. sembang power2 dlm nie noh… i belum kawen lg…. tp malu bnyk la pda semua yg kat cnie…. pengalaman seks dari umo 17 tahun lg.. org spm i Suka Push Masuk…spm gak tue… i buat ngn kekasih umo 2 tahun tua dri i… dia dtg tydo umah n tggl ngn i hmpir 2 tahun gak… firsttime buat… i klimaks 7 kali dn dia 16 kali… start kul 1pg smpi 6 pg.. agak2 mcmna tue?? smpai betul2 tertidur sndirinya….(dia).. serius ckp… non stop duel action..dia kalah… so jgn nk debat kmampuan laki… sedangkn hawa wujud mlalui adam.. jgn nk kompromi kemampuan masing2…. hipokritt dgn diri sndri lebih baik dri hipikrit dgn org…… (-_-)

Komen oleh PrinceCeks'Sz

sy mmg suka jilat faraj…..yuk sarah

Komen oleh lek

sarah add fb faeez_jamil@yahoo

Komen oleh faeez jamil

jom….

Komen oleh SyAhIrYu Watanabe

sarah klu nak sy bleh jilatkan 0125974574

Komen oleh Asraf

sy ni dh ank 5 tap byk yg belum d rasa .. bila baca citer u all ni .. rasa kesian pulak kat diri ni

Komen oleh suraya syarul

suraya meh kita chat2 nak..email i manresah@yahoo.com

Komen oleh sukajilat lama2

batang i tak panjang sgt dalam 6.8inchi jer.. paling suka perempuan cangkung letak pantat dia kat mulut i..gelek2 sambil pegang kepala i, biar i jilat dan nyoyot biji kelentiti lama2…i like..

Komen oleh sukajilat lama2

Fuhhhhhhhh…cite byk pun tak guna…meh try 0173668671 yezzaaa…

Komen oleh razman aziz

:) contact sy

Komen oleh sukaTolong

27019BFB BBM id sy..

Komen oleh sukaTolong

apa yg belum rasa antaranya, cube g tau

Komen oleh zamarul

chat ngan i zamarul2145@yahoo.com

Komen oleh marul

da lame x maen..bf i jauh..i syg dye sbb dye pndai lyn ats katil..SANGAP NK BTG

Komen oleh lonely

Hi…I bolih layan u sampai u puas..
Email ben1458@gmail.com nanti bagi detail you..

Komen oleh kakisek

ade sape2 bole lyn i

Komen oleh lonely

Besar xlah besar kecik xlah kecik p lau kena berdecit decit bunyinya cik lisya…hahaha.nk try ke?

Komen oleh amirul

Nikmat dunia nan sementara.rasaya x bagus nak citer hal dalam kelambu di khalayak semacam ni.boleh aib pasangan masing2.dalam kes tertentu dan untuk mengubat rasa x mengapa bagi yg dah kawin.bagi orang islam,kita ada hukum hakam.jangan melampaui batas.

Komen oleh hamba allah yg nak berpesan...

Ada cara,ada batasnya.nabi dah bgtau,sejahat jahat manusia menceritakan aib pasangan di ruangan semacam ni.hidup ni bukan hanya untuk sek semata mata.bg orang islam,ibadah kpd tuhan mcmana?hendaknya x perlulah kita terikut ikut gaya hidup nasrani dan yahudi.

Komen oleh hamba allah yg nak berpesan...

i baru kawin…laki i suka bab2 sex ni…kuat sex jugak…dia paling suka jilat pantat i…i pulak jenis byk kuar air lau terangsang ni..

Komen oleh shira

Azmi tggal la nom fon u

Komen oleh Nonok

u nak ke!.?

Komen oleh jeruk petai

Zack pon nk!

Komen oleh ZACK

saya nak rasa seks boleh?

Komen oleh leyya

JoMm leyya bg no fon u

Komen oleh rain

Bole..bg la emel..

Komen oleh sukaTolong

boleh, contect me. 0172250932

Komen oleh Asraf

Hi…I bolih layan u sampai u puas..
Email ben1458@gmail.com nanti bagi detail you..

Komen oleh kakisek

leyya contect i 0125974574

Komen oleh Asraf

Enth ler.. Layan je kot.. Jilat jgk tp bukan hard core.. Sk style romance lg kot..

Komen oleh Am

I suka bila suami jilat I punya…..kdg2 buat aksi 69!BEST SANGAT!

Komen oleh lina...KL

lina..jom scndal…

Komen oleh jejakasexyKL

Seronok ny.aku stim.

Komen oleh Aira

aku pn stim gak

Komen oleh faeez jamil

stim yea? meh sini i nak jilat n ggit2 bijik u alls…

Komen oleh Asraf

kepada wanita n gadis gersang sms sy 019-3757540

Komen oleh amir

semuanya dasat2………..

Komen oleh khairie

suka bila suami jilat kelentit sambil gigit manja dan fuck puki guna lidah sampai cum…sedap siot…and bila riding atas suami kelentit mengeyam semacam jer….suami pun suka duduk celah kelangkang…

Komen oleh farisya adip

yeke ..sdp?

Komen oleh ZACK

disni sy nk bgi thu sy ade jual prduk bru MAN SERUM untk suami than lma brsame istri sapu dbtg blh than lme lmbt pncut.
abg2 mhu cbe MAN SERUM hbngi sy 0l77646599

Komen oleh abg power

I suka suami I gentel kelentit I sambil isap tetek…peh trasa knikmtan..sambil I gntel tetek dia…dengan perlhan gentel biji klntit ..sambil main sup lidah pulak..wat love but d tetek…peh…pastu I urut2 sikit btg zakar..pastu apalgi I naik lea ,mcm main kuda…suami i yg x terkata..apalagi I kemut habis2…aduh x tahan asanya creta hal blue ni…tetasa tegang biji klentit I…arghhh…

Komen oleh su

Wah wah wah..dasyatnya citer ngkorg..hha..

Komen oleh Fara

sape2 nak main col la 0125224425 i akn lyn puas2..try la dlu,

Komen oleh ayiez

sy cerita ini kerana byk blajar pgalaman

Komen oleh hanie

Sapa2 yang teringin sex dengan saya text la dengan saya ya, or ada yang tak puas dalam sex, text me.. ne emil saya, dark_acap@yahoo.com

Komen oleh Asraf

hmm bagus2

Komen oleh aduhai

0132012025 suka jilat

Komen oleh azman

Hi sy wanita 27 thun…Sape2 boleh bg sex mcm ni…. horny sgt… lg best klu kne jilat n hisap lme2 sampai cum… pls bg ym.. sy akn contact later.

Komen oleh Wamira

nazlirizal@yahoo.com

Komen oleh H.Ishak

jackalruff@yahoo.com

Komen oleh sukaTolong

Tlg contact saya.. saya blh bg suami saya main dgn awak.. suami saya mix blood, cina+kristian+thai tp dh convert malay, tinggi kurus tp tough btg pjg.suami saya perfect main mmg sedap sgt paling excelent dlm bab jilat menjilat ni. Email saya adeqnana2012@gmail.com

Komen oleh adeq

baik punya isteri…. hang bagi laki hang main dengan orang lain????

Komen oleh izwan

Mmg nikmat sgt klw kne jilat,isap …lg2 klw lme xdpt … my hsben.Dye pndai lyan kcuali klw pnat ssh nk klimaks.Tp malu nk tgk muke dye time…

Komen oleh Cute

Hi..please email ben1458@gmail.com. Will call u soon.

Komen oleh kakisek

rayrezman@yahoo.com

Komen oleh rezwan

Kalau saya mntak no. H/P u boleh…saya akan jilat cipap u sampai puas..saya janji

Komen oleh mee

=)

Komen oleh adeq

Suami saya kuat sex, pandai jilat, finger & main.. mmg pro.. slalu main paling kurang 45 kali saya tpancut.. penah main dr pagi smpai mlm 26 kali saya come smpai lembik kaki.. sedap sgt.. tp kesian suami sbb saya dpt nk layan hari2.. saya nk carikan sape2 yg nak main dgn suami saya.. mmg dijamin puas hati.. dh cuba pasti nk lg..

Komen oleh adeq

ingat tuhan lah sama. sex ni sebaagian darin hidup. bukan matlamat hidup. hehe

Komen oleh izwan

Pempuan yg suka dijilat pantatnya meh sini gerenti pancut..

Komen oleh Amir

0125597845 cpe2 nk sex yg puas gle cntct 6be 2..dy hbat mnjilat,n main,dy ske foreplay smpai gurl klimaks bkli2..i main gn dy ni mmg xthn i ngs i xthn stim.tpncut2 i..btg dy pnjng bsar ptih brsih org dy pon pth brsih body mscular mke hnsem i ag stim lau main gn boy nsem2 ni nfsu i ag trnsang..u all nk try cntct dy i..i jst offer coz xthn nk mlyn nfsu dy smpai lmbik i dy krjekn..

Komen oleh fierlia

Huhu fuyoo..gurl xde ker y hbat bt sex
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Komen oleh mohdhazran_ch@yahoo.com

0125597845 Indon jantan yg punya no weh..ahak..nk trmuntah dgr suara dia..kabarin pak..

Komen oleh Fius longgat

0125597845..no ni tipu,sy call ntah indon jntan mana yg jwp..kabarin mas..haha..hampeh

Komen oleh Kros kris

fierla.betoi la awk ckp sy dh try mamt yg awk bg no ni gla la hbt dia

Komen oleh miza

0125597845 Indon jantan yg punya no weh..ahak..nk trmuntah dgr suara dia..kabarin pak..

Komen oleh Fius longgat

0125597845..no ni tipu,sy call ntah indon jntan mana yg jwp..kabarin mas..haha..hampeh

Komen oleh Kros kris

aik???ak knl nom nie die pramugari….body memey A clas dpn muke die macm kcukan sikit lwa siott tapi sombong nk mampos lyn yank adw low jer….

Komen oleh jejaka malaya

kros kris’kau dh cal ker kau cakap nom indon…biar tol ak knl kot nom nie…..

Komen oleh jejaka malaya

sya org sabah. cpa mau jkar pnjang. add me kat fb ok.
sebastian win.
nanti ku ambil pakai motor klau mau jmpa’
my kolony rempiT92

Komen oleh saeki syak

sya org sabah. cpa mau jkar pnjang. add me kat fb ok.
sebastian win.
nanti ku ambil pakai motor klau mau jmpa…
my kolony rempiT92

Komen oleh saeki syak

Nak tahan lama ada ubat kampung .kami biasa melancap sekarang air keluar awal ada cara bolih email saya fakirgarib@gmail.com tema kase

Komen oleh Mamul

sapa2 rsa nk jilat kelentit I sila la,I pon dh lama x men seks nie

Komen oleh Nur Najihah

Meh kita try dua…I memang suka jilat

Komen oleh Dzi

test dgn i la.. boleh? nie no i 0172250932

Komen oleh Asraf

0136528073

Komen oleh versace

Email I sqretique_syncross016@yahoo.co.uk

Komen oleh man06




Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s



Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 25 other followers

%d bloggers like this: